CSR? Ne, hvala !!!  

Posted: 10. Avgusta 2018. in Intervjui

Već duže vrijeme  letim za Bosnu i Hercegovinu  koristeći usluge Međunarodnog aerodroma u Tuzli. Kao što se zna, ovaj aerodrom je pokazao dobre rezultate svog poslovanja pa me je najava renoviranja i proširenja kapaciteta prijatno obradovala. Sa mnom u društvu često putuju i  moje kolege Šveđani, valjda davajući mi povjerenje u izbor usluga ovog aerodroma!

Let na liniji Tuzla-Geteborg od 10. augusta ove godine bez sumnje će dugo ostati u sjećanju 200-injak putnika koji su se vraćali sa svojih godišnjih odmora!  Na stranu što renoviranje i proširenje kapaciteta Međunarodnog aerodroma u Tuzli traje već mjesecima pa in/out checking traje gotovo koliko i pola vremena leta od Geteborga do Tuzle.   Međutim, ne mogu da opravdam činjenicu da 200 putnika na aerodromu dijeli 1 toalet u kome fali sapun i toaletni papir. A ako operete ruke običnom vodom onda ih možete osušiti zalizivanjem kose ili brisanjem od pantalone!  Na temperaturi od 32 stepena koliko je zabilježeno tog dana, pored obične vode, najtraženiji rekvizit na aerodromu je bez sumnje bio lepeza za rashlađivanje. Prenatrpana prostorija  sa putnicima u kojoj su samo sretnici mogli da sjede! Čekajući da uđu u avion, dohvaćali smo se priručnih sredstava – od novina, knjiga, laptopa… kako bi  koliko-toliko došli do vazduha. Naravno da uređaj za aklimatizaciju nije bio u funkciji. Doduše, na insistiranje jednog od putnika kome je ”prekipjelo”, neko od personala se smilovao i otvorio nam spoljna vrata koja vode ka pisti! Poput peševa putnici su otvarali usta ”zauzimajući” položaje oko tih istih vrata kako ne bi izgubili razum!  “Koliko para toliko i muzike”, reče neko od putnika , sav sretan što je svoja pluća obradovao svježim vazduhom!

Ako bi me pitali kako sam se osjećao poslije 2 sata čekanja u prepunoj sali, u kojoj je  uzgred  rečeno bilo 30-ak djece, moj odgovor bi  bio kratak:”Usafunjano”.  Oznojena košulja me je podsjećala na dobro natopljen fudbalski dres iz mojih mladalačkih dana!  Zašto ovo pišem? Moja je želja da Međunarodni aerodrom u Tuzli bude reprezentativan i da se ne stidim stranaca koji nam dođu u posjetu i pitaju se gdje su to stigli! Nisam od onih kojih ”kenjka”,  ali nisam niti od onih koji dozvoljavaju da nas konstanto uče ”višoj sili” navodeći razlog svog nerada  i učeći nas kako bi ”eto trebali biti sretni” jer nam niko nije naplatio svjež vazduh. Da li su odgovorni iz menadžmenta Tuzlanskog aerodroma čuli za pojam CRM (Consument Relationships Management) ?  Vjerujem da nisu jer tog dana nije bilo zadovoljnog putnika . Ili nas tjeraju da tražimo alternativne letove za Sarajevo, Beograd, Split? Onda se bar nećemo stidjeti stranaca  koje smo pozvali da u društvu sa nama posjete našu lijepu domovinu!

Mr. sci. Edin Osmančević

komentara
  1. damir kaže:

    samo ti sanjaj i pisi imas kada,dok su tu mafijas na vlasti. Dodika i Covic, a itog Bakir koji samo muti i kroznos puse i laze,sebi grabi ma krade ko i ona 2 ostala.nema tuj nikad napredka uvjekceti po bih biti tako.

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Google photo

You are commenting using your Google account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s