Sretna Nova, 2017. godina/Happy New Year 2017/Feliz Año Nuevo 2017 !

Posted: 30. Decembra 2016. in Intervjui
jump-from-2016-to-2017
 
Dragi prijatelji! Poštovani čitatelji!
 
Osjećam da bih bio licemjeran prema samome sebi ali i prema mnogima od vas ako bih vam samo jednom, šablonskom rečenicom uputio novogodišnju čestitku i želje.Time bih sam sebi ličio na onoga koji javno nastupa ali koji se pravi da ga se ne tiče kakvu godinu ispraćamo i šta realno možemo očekivati u nastupajućoj. Ne, nisam taj, nikad nisam pristajao da se konformistički gnijezdim ispod staklenog zvona, pa neću ni sada.
 
Dakle, kada sve izvažemo, i ono dobro što se meni, nama i cijelome svijetu desilo u odlazećoj, 2016. godini, i ono što nije bilo dobro, mjereno kantarima slobodoumnih,  pravdoljubivih, istinoljubivih i čovjekoljubivih ljudi…, antifašista, antinacista, antirasista, pacifista i sl., onda ne treba puno pameti pa zaključiti da ispraćamo godinu koju ćemo nerado pamtiti. Najbolje bi je bilo čim prije zaboraviti ali zbog pouka koje treba izvlačiti, onda je treba svakako pamtiti, makar i nerado.
 
I sad dolazimo do onoga šta poželjeti u Novoj, 2017., svima vama, pa i čovječanstvu kojeg ste dio kao što sam i ja?
 
Pa, prije svega mira u vama i u onima kojih se nešto pita u vašim lokalnim sredinama, te na širem planu, uključujući i globalni. Jer, “ako čovjek ne nalazi svoj mir u sebi, uzalud će ga tražiti drugdje..”, kako je nekad zborio Nehru.
 
Eh, to su sada želje jednog “običnog čovjeka”, don Kihota, onoga koji nekim pogubnim povodima pristaje na “crne figure” pa neprincipjelno i pod dojmom emocija reagira na način da oni koji ubijaju nevine ljude ne pripadaju religiji koju ja slijedim citirajući ajet iz Kur'ana Časnoga da “ko ubije jednog nevinog čovjeka kao da je pobio cijeli svijet…”, jednog skrušenog čovjeka, svjesnog da ga neće čuti mnogi, pogotovo ne oni koji su osmislili ili počinili mnoga zla u svijetu. Znam da ovaj krik neće čuti ni ovaj koji je nekoliko stotina kilometara daleko od mene i koji će kročiti u Bijelu kuću za tri sedmice. Neka nam je svima, kao i cijelome svijetu, Bog na pomoći s njim.
 
Ali zato, pozivam sve antifašiste, antinaciste, antirasiste, pacifiste i sve slobodnoumne i dobronamjerne na ovome svijetu da se ujedinimo u jedan front budući da samo kao takvi, bez obzira ko smo, kakve smo boje i kako se obraćamo ili ne obraćamo Tvorcu, možemo parirati psima rata, terora i svekolikog zla na ovoj planeti. Jer, kako je nekad zapisao veliki ruski pjesnik Jevgenij Aleksandrovič Jevtušenko, “čovjekova sudbina je ili u općem bratstvu ili u općem uništenju…”
 
Ujedinimo se koliko možemo u dozvoljenim oblicima borbe protiv zlih i zla kako ne bismo poželjeli da i 2017. godinu, nakon što i ona istekne, čim prije zaboravimo. Mislim na one koji je prežive….
 
Hoće li se i koliko ovaj moj prednovogodišnji vapaj i krik savjesti čuti, upitno je, ali ja ovo “rekoh i spasih svoju dušu/dixi et salvavi animam meam ” (Biblija-Ezekijel).
 
ŽELIM VAM PUNO ZDRAVLJA, SREĆE, MIRA I LJUBAVI U NOVOJ, 2017. GODINI !
 
Bedrudin GUŠIĆ
bg-26-12-2016-1
komentara
  1. Hamdija Todorovac kaže:

    Dragi nas Bedrudine,
    Velika ti hvala na ovako obilnoj cestitki. Tebi s porodicom, svim citaocima bloga, nasim prijateljima, a isto i nasem narodu zelim sve najbolje u Novoj 2017-oj godini.

  2. Suada Kovacevic kaže:

    i ja cu te ,.s punim pravom osloviti , DRAGI NAS BEDRUDINE ,,
    Malo ko , kao ti , moze srociti ovako lijepu poruku s kojom se u potpunosti slazemo iako, malo sta mozemo promijeniti, utjecati a toliko toga je protiv nasih nacela i volje.Ali , tvoje rijeci nam daju i snagu i volju i ispunjavaju nam dusu jer sve kazes sto bi i mi a , ne umijemo.
    Tvojoj familiji , tvom -lijevom i desnom ocnom vidu i tebi , dragi Bedro , od srca sve najbolje u Novoj 2017.godini zele Kovacevici ( momentalno iz Sarajeva ) !

  3. bedrudingusic kaže:

    Hvala, dragi moji, Hamdija i Dado. Takvi kao vi daju mi uvijek novu snagu da ne posustanem u borbi s vjetrenjačama. Rekao sam već u tekstu čestitke da me neće mnogi čuti, što znači da ne možemo utjecati skoro ni na što, ali neka ipak ostane zapisano, nije na odmet.

Komentariši

