Uz 100. rođendan Kirka Daglasa (Kirk Douglas): GLUMAČKI GOROSTAS

Posted: 8. Decembra 2016. in Intervjui

kirk-douglasObilježio je veći dio moje mladosti, pa i nekih mojih srednjih godina. Ne samo moju podugačku životnu dionicu, nego i mnogih puno starijih od mene, te onih mlađih. Kirk Douglas je bio jedan od mojih najomiljenijih glumaca iz žanra western filmova ili, kako se to kod nas popularno kaže – kaubojskih. Evo samo nekih iz velike riznice filmova ovog umjetnika koji su ga svrstali u jednog od najboljih američkih i svjetskih glumaca svih vremena: Iz prošlosti (1947), Šampion (1949), As u rukavu (1951), Loši i lijepi (1952), 20.000 milja ispod mora (1954), Žudnja za životom (1956), Staze slave (1957), Obračun kod O. K. korala (1957), Vikinzi (1958), Spartak (1960), Usamljeni su hrabri (1962), Sedam dana u maju (1964), Junaci Telemarka (1965), Saturn 3 (1980),  Žestoki momci (1986)…. i mnogi, mnogi drugi.

Ne, ne pišem nekrolog ovom gorostasu od glumca jer je još živ i udobar čas danas, 9. decembra 2016. navršava punih 100 godina. Prvi put mi se ukazala prilika da pišem o nekoj poznatoj ličnosti koja je navršila čitavo stoljeće ovozemaljskog života. I, kada sam prije 50 i kusur godina gledao njegove filmove, kao i one od prije 40 ili 30.., diveći se njegovim bravurama na filmu, nisam mogao ni sanjati da ću se naći u istoj zemlji na stoti rođendan velikog glumca.

SRETNO PRVIH STOTINU, KIRK…..!

Bedrudin GUŠIĆ

vrbas-miso

Komentariši

