Pismo vakifa Asima Hamidovića turskoj novinskoj agenciji “Anadolija”

Posted: 14. Oktobar 2016. in Intervjui
asim-1

Poštovani,

Kao Banjalučanina i muslimana, učinila me sretnim i zadovoljnim vijest da je upravo potpisan protokol između Generalne direkcije  vakufa Republike Turske i Vakufske direkcije IZ BiH o obnovi džamije Arnaudije. Za tu sam džamiju bio veoma emotivno vezan  jer sam istu, do mog protjeravanja iz Banja Luke, redovno pohodio skupa sa svojim rahmetli ocem radi klanjanja namaza u njoj.

Kao što vidite na fotografijama, za svoj rad i zasluge koje sam učinio za svoj narod, dodijeljena mi je Vakufnama od strane Medžlisa IZ Jajce, čime sam postao počasni član Medžlisa IZ Jajce i vakif. Radi potvrde vjerodostojnosti ovih navoda, možete pogledati moju web stranicu www.dzamija-sipovo.ba. Ovo je bio samo mali uvod onome o čemu ću zapravo pisati u nastavku.
Vi ste novinska agencija i ne tiče vas se direktno i suštinski tema moga javljanja, ali bih vas, kao dobronamjeran čovjek i vakif, zamolio da prenesete moje upozorenje investitoru, direktoru Generalne direkcije vakufa Republike Turske dr.Adnanu Ertemu iz Ankare, slijedeće:
 

 Muftija banjalučki dr.Osman ef. Kozlić je korumpirana osoba i kojoj ni pod koju cijenu spomenuti investitori obnove Arnaudije ne smiju vjerovati.Posebno je bitno da mu se ne vrše nikakve doznake financijskih sredstava te da on s njima raspolaže i da potom raspisuje nekakve tendere. Protiv njega i IZ BiH, zbog velikog broja zloupotreba, između ostalog i prodaje vakufske imovine, čak i mezarja na koji se sada grade blokovi zgrada, se upravo priprema ozbiljna tužba.

Između ostalog,  imao sam lično s njim sastanak 13.maja 2016.god.i ponudio da finansiram milion KM za izgradnju sahat-kule, koja je sastavni dio džamije Ferhaije.Sve pojedinosti oko projekta i nadzora dogovorio sam bio sa prof.Muhamedom Hamidovićem, kao i njegovim saradnicima –  dipl. ing.Seadom Pašićem te drugima, koji su devet godina predstavljali Direktorijat za obnovu Ferhadije i koji su radove na njenoj obnovi bili doveli skoro do kraja.
Za napomenu, muftija Kozlić ih nije pozvao ni na otvorenje Ferhadije,a oni su radili na njenoj obnovi, kako rekoh, punih devet godina.
Kada smo se usaglasili oko okvirnog iznosa ukupnih financijskih sredstava za obnovu sahat-kule, muftija Osman ef. Kozlić me je pitao kad ću uplatiti dogovorenu donaciju? Ja sam mu odgovorio da imam 15 godina iskustva u izgradnji moga vakufa i da želim sam sa navedenim stručnjacima da izgradim sahat-kulu, bez ičijeg posredovanja. Svi daljnji razgovori su nakon toga prekinuti.Uputio sam mu četiri dopisa vezano za početak gradnje, ali, nažalost po nas sviju muftija Osman ef. Kozlić nikad mi nije odgovorio ni na jedan dopis – ni pismeno ni telefonom. Žalosno, ali je tako.S ve ove navode mogu pismeno potvrditi.

Hvala na razumijevanju.

Maksuz selam!

Vakif Hamidović Asim

Prilozi-ilustracije:
——————————————————————————————————————–
asim-2——————————————————————————————————————————————————–
asim-vakufnama———————————————————————————————————————————————
asim-vakufnama-1
komentara
  1. Kemal Hrnjić kaže:

    Damire, ukoliko je to tvoje pravo ime ili jednostavno pišeš u ime onih koje danas proziva sva Banjaluka, moraš znati da ako je neko donirao milion maraka za izgradnju Islamskog centra u Šipovu i spreman još toliko donirati za banjalučku sahat-kulu ne može biti tretiran tako ignorantski kao što Muftija tretira g. Hamidovića. Uostalom, on se tako odnosi i prema nama ostalim džematlijama. Jedino nalazi vremena za Džemila Kobilja i sluša njegove “poslovne prijedloge”.
    Moj bi mu bio savjet da za početak dobro prouči istoriju IZ Banjaluka i da g. Gušića ne naziva “neki Gušić” i “novinarom”. Gospodin Bedrudin Gušić je banjalučanin, ekonomista i bio je predsjednik IZ Banjaluka za vrijeme najgorih ratnih godina kada je sačuvao svu dokumentaciju o vakufu i cijeli predratni vakuf, riskirajući svoju glavu. Mi banjalučani to najbolje znamo.
    Sadašnji Muftija u saopštenju izdatom na web-u IZ Banjaluka, po principu “drž'te lopova” iznosi neistine o raspolaganju vakufom za vrijeme dok je bio g. Gušić predsjednik IZ Banjaluka.
    Uostalom, Muftijina je dužnost da pokrene postupak na sudu shodno tim saznanjima.
    Obzirom da u ove nepune dvije godine nije pokazao nikakav interes za banjalučke džematlije, već samo za njihov vakuf, drugi savjet bi mu bio da se vrati odakle je došao kako situacija ne bi dalje zaoštravala.Nažalost nisam čuo NIKOG od banjalučkih džematlija da govori afirmativno o muftijinim aktivnostima u Banjaluci.
    Zato, dragi Muftija molimo te ostavi naš vakuf, jer nikada nećeš biti po dobru spominjan kao naše rahmetli muftije Nurkić, Zahirović, Halilović i drugi.

  2. Muftija Banjalučki ima hebet tih svoji anonimusa koji mu služe kao glasnogovornici ili mali Gebalsi da bih oblatili onog ko se usudi da nešto kaže protiv njega i njegovih mutnih rabota.Čak i prijeti sudovima Republike Srpske.Sramota za sve B.Lučane.

  3. Kemal Hrnjić kaže:

    Dragi Asime, ne znam vas lično ali volio bih vas upoznati. Rijetki, na prste jedne ruke se mogu izbrojati danas takvi bosanski vakifi koji su dali milion u zajednički hajir. Nažalost, mnogo je onih koji su milione izvukli milione iz vakufa, firmi i drugih društvenih institucija.
    Iznova me rastužuje naša bošnjačka zavist koja hoće da svakog ko se po dobru izdigao, svuče u svoj bijedni svijet, jer takvi znaju samo plivati u blatu primitivizma.
    Vakife poput vas treba isticati i spominjati za primjer ali naši ljudi više vole gledati sirotinju kako bi se tješili i pravdali svoju lijenost.
    Mahsuz selam,
    Kemo

  4. DAMIR-Odgovor,
    Nije baš uobičajeno da se daju odgovori na anonimno pisanje (lažno prestavljanje) ja ću ipak napisati.I u prošlom ratu pokazalo se da su dijeca iz miješanih brakova bez svog identiteta radila najveće zločine prema narodu kojem ja pripadam.Tako i Damir je dijete,balinsko kopile iz miješanog braka negdje ispod Ko…e.Šta se može očekivati od takve osobe,samo mržnja do svega što je muslimansko.A kad je vidio Vskufname vjerovatno je šizofreniju dobio.A ustvari i nezna šta je to i kako se dobiva,nego samo znao je iskazati mržnju do onog što je vidio,a za ostalo što je pisano nije ga ni briga bilo,obzirom da o tom ništa i nerazumije niti zna.
    Radi informisanosti barem onog dijela čitalaca koji su pročitali Damirov komentar pokušaću napisati kako se to Vakufnama dobiva.
    Započeo sam sa pripremom obnove i izrade Islamski centar u Šipovu od 2000.god.Sve komplet sam završio nakon 15.god.2015.god.Taj isti iIslamski sentar u suradnji samnom je uvakufljen.Negdje 2014.god.počele su redovne ahtivnosti o dodijele Vakufname koja po islamskom običaju meni pripada.Incijativa po običaju ide od Travničkog muftije,(obzirom da taj vakuf pripada Travničkom muftijstvu)prema Vakufskoj direkciji i Riasetu IZ BiH.Početkom 2015.god.zajedao je Riaset IZ BiH i usuglasio se da Hamidović Asim zaslužuje da mu se dodijeli Vakufnama.Pozvat sam u Vakufsku Direkciju kod Dr.Zaimović ef.Senaida i on mi je saopštio da napišem Vakufnamu.Što sam i uradio.Posli toga zasjedala ja ulema koja daje saglasnost za dodijelu Vakufname.Dali su saglasnost da ja sa svojim doprinosom i svojim likom u narodu BiH zaslužujem da mi se dodijeli Vakufnama.Vakufnamu mi je dodijelio osobno Direktor Vakufske direkcije hafiz Dr.Senaid ef.Zaimović 17.07.2015.god.povodom mevluda koji se organizuje svake godine povodom obnove i izgradnje džamije u Šipovu.
    Na prijedlog Travničkog muftije i glavnog imama medžlisa Jajce 03.oktobra 2016.god.dodijeljena mi je Počasna zahvalnica IZ BiH međlisa Jajce za izuzetane zaluge IZ BiH.
    Da sam se ja kompromitirao u bilo kom slučaju neznam kakav bi rezultat bio.Pitam sad da li je moguće da sam ja imao tolike privilegije da sam ova sva priznanja dobio ,a da nisam zaslužio.
    Osmansko carstvo trajalo je 641.god.i bilo je 37 Osmanskih Sultana,nikad se nije desilo da je i jedan Osmanski Sultan osporio volju Vakifa.A tekst Vakufname je volja vakifa.
    O ostalim stvarima nebih pisao,obzirom da su proizvoljne bljuvotine balinskog kopileta.

  5. semir kaže:

    zalosno je da se bosnjaci ovako javno prepucavaju perko medija ali ocigledna je nedoraslost novopostavljenog banjaluckog muftije situaciji. islamska zajednica nije privatna firma nego javna institucija i tu je glavni problem koji muftija ne prepoznaje. kod privatnih institucija mozes angazovati koga zelis da ti radi posao i odgovaras samome sebi ali u slucaju javne institucije postoji tender kojeg je on obavezan da raspise. to ne cini vec na nekoliko primjera. otudjen je harem na hisetima uprkos tome sto je bila firma koja je nudila vise od firme kobiljeve snahe – uzgred firme jednog lica. uzmimo zgradu uz ferhadiju- pretvorena je djelomicno u hotel. pitam se uzese li ovi neimari sebi ideju u glavu da bi danas sutra putem booking.de jedna grupa homoseksualaca ili prostituki unajmiti zgradu ovog vakufa i doci u bl na provod. kako da se osjeca jedan vakif kada vidi kako se imovina iz krcmi od strane muftije i njegovih lakeja??? hamidovic je zelio da napravi sahat kulu ali muftija je bio samo spreman da dobije novac i proslijedi ga kobilj firmi- pa niko ko daje toliki novac nece sebi dozvoliti da samo preda novac i da za njega nista ne pita. zalostno je da se ljudi u iz ovako ponasaju jer time direktno ugrozavaju instituciju vakufa ne postujuci volju vakifa sto je ne dopustivo i sramno

Komentariši

