Muftijstvo banjalučko u svome glibu i nemoći da odgovara na pitanja, srlja u neviđenu harangu protiv mene, ovoga puta putem hutbe u Ferhadiji džamiji u Sarajevu – JAVNI POZIV NA LINČ ČUVARA REPUBLIKE SRPSKE

Posted: 12. August 2016. in Intervjui
zelena knjiga
ISPRAVKA JEDNOG NAVODA
Od svog izvora iz Sarajeva sam bio jučer neprecizno informiran da je čitano Saopštenje u tamošnjoj Ferhadiji džamiji, jer je jutros uslijedila korekcija i rečeno je da je čitano neko drugo pismo banjalučkog muftije. Ja nisam novinar-reporter i ne izvještavam sa lica mjesta, nego se u nekim situacijama moram osloniti na izvore, pa se dese i ovakvi propusti. S tim u vezi tražim halal od svih koje je ova dezinformacija dotakla te ako je ovim krivim navodom u tekstu učinjen neki grijeh, uzimam ga na sebe. Međutim, bez obzira na to, donji tekst ne gubi na svojoj suštini i osnovnim porukama jer je Saopštenje, puno prijetnji protiv mene, ionako otišlo u javnost, a da li je ili nije pročitano u jednoj džamiji, realno govoreći, manje je bitno.
Iako sam napisao odgovor na pamflet od Saopštenja Muftijstva banjalučkog i u kojem je izneseno sijaset neistina, podmetanja i prijetnji meni, dva momenta su me opredjelila da se ponovo osvrnem ne na cijeli pamflet od Saopštenja, nego na onaj dio u kome mi se prijeti institucijama genocidne tvorevine. Prvi momenat je jučerašnji sjajni komentar moje sugrađanke Aide Dedić koji mi je bio inspiracija da poentiram na suštinski dio pamfleta, a drugi jeste vijest koju dobih iz Sarajeva i gdje se kaže da je to Saopštenje čitano na hutbi u Ferhadiji džamiji u našoj prijestolnici. Nemam još informacija da li je čitano i o ostalim džamijama u BiH.
Čuvari Republike srpske, kandidati za slijedeću “zelenu knjigu”
 
Ovdje mi je moja sugrađanka Aida Dedić dala inspiraciju da poentiram. Evo šta je, između ostalog, napisala:
Vidi, vidi! Ne mogu vjerovati! Pročitajte ove PRIJETNJE sa zakonima genocidne. Pogledajte kako su se saživili s njom i zavolili je! Udružili se protiv protjeranih Banjalucanki/na i tvrde da su sami otišli iz Banjaluke, niko ih nije protjerao ili prisilio!!!! Vidite kakve laži i mržnja je u ovom tzv saopstenju BL muftijstva. Koliko su zakreštali, uspaničili za samo nekoliko postavljenih pitanja o financiranju i raspodjeli donacija, porijeklu i brojkama istih. Za ne povjerovati da jedna vjerska institucija širi ovoliku smutnju i da je protiv svog naroda a u službi genocidne i Dodika!…..Sudeći po ovim reakcijama i bljuvotinama u tzv saopstenja BL muftijstva, vi cete prije uzeti PUŠKU u ruke, nego srpski “branitelji i čuvari”genocidne,branit cete genocidnu od nas,od našeg naroda!! Licemjerstvom i podmetanjem, izvrdavate odgovore na tako jednostavna i jasna pitanja!!!…..
 
Naravno, slažem se sa komentarom uz dodatak da ako se nekada na tamošnjim prostorima pojavi opet neki “Ivan Bešlić” i napravi neke nove knjige o suradnicima režima u manjem bh. entitetu, ima već kandidata za “zelenu knjigu”
– muftiju banjalučkog Osman ef. Kozlića čije mi Muftijstvo prijeti sudovima Rs-a, istim onim sudovima koji ni u jednom jedinom procesu do sada nisu presudili u korist Bošnjaka. Dakle, muftija i njegovi suradnici su spremni ruku,  “crnu” ili neku drugu, svejedno, kako bi zaštitili entitet nastao na genocidu nad Bošnjacima i Hrvatima. I kako bi zaštitili vlastite pozicije. Stidim se takvog muftije i takvog Muftijstva! Ali to ne znači da ih se plašim, naprotiv!
 
Poziv na linč putem hutbe
 
Čitanje Saopštenja u Ferhadiji džamiji u Sarajevu, shvatio sam kao još konkretniju prijetnju meni koji sam se udostojio nešto javno pitati odgovorne u Muftijstvu banjalučkom putem kabineta reisu-l-uleme. Kakvog li paradoksa: za njih sam “izvjesni” i “novinarčić” i zbog mene takvog su digli toliku prašinu te harangu protiv mene. Zanimljivo, nisu reagirali na pisma dvojice mladih Banjalučana koji valjda nisu izvjseni kao ja, niti na javne istupe jednog poznatog banjalučkog vakifa, dakle sve trojice članova našeg tima koji provodi ovu akciju, nego su se okomili na mene – “izvjesnog”. Naravno, ne prizivam ovim hajku i na ostale moje suradnike, ali govorim o paradoksu. Dakle, čitanje Saopštenja punog laži, potvore i prijetnji najozbiljnije sam shvatio kao opći poziv na linč mene, odnosno svojevrsnu potjernicu protiv mene. Budući da neću odustati od traganja za istinom u i oko IZ Banja Luka i da me u tome može eventualno spriječiti samo neka viša sila, javno poručujem svojoj supruzi, sinovima, unucima, sestrama, rodbini, prijateljima, kolegama i javnosti da ako mi se šta dogodi u Banja Luci slijedećeg ljeta, kada je budem pohodio, ako Bog da, ili bilo gdje u BiH, da iza toga stoji muftija banjalučki Osman ef. Kozlić, a ako se ne ogradi od ovog prijetećeg Saopštenja i općeg poziva na linč protiv mene Rijaset IZ BiH, onda za ono što se meni može eventualno desiti smatram odgovornim i reisu-l-ulemu, Husein ef. Kavazovića. Ovima u Banja Luci poručujem da se neću kriti, da ću opet spavati u svome stanu u ulici Duška Koščice br. 9/4, da ću dolaziti u Ferhadiju, posebno na noćne namaze, obilaziti banjalučka mezarja, posebno ono kod Halil-pašinog turbeta…, pa neka mi namjeste sačekušu. I oni i ostali koji su primili na znanje danas pročitano Saopštenje Muftijstva banjalučkog, diljem BiH, mogu mi nauditi i u jednoj od džamija u BiH, na mezarima generala Mehmeda Alagića u Fajtovcima, Izeta Nanića u Bužimu, Mume Hajrulahovića kod Ali-pašine džamije u Sarajevu, ili na mezaru muftije Ibrahim ef. Halilovića kod Begove džamije u Sarajevu. To se, ustvari, moje uobičajene destinacije i zone kretanja kada sam tamo. Eto im prilike da izvrše fetvu  koja je danas napunila uši mnogih bh. džematlija.
 
Na kraju, ni kriv ni dužan postadoh “popularan” u bh. džematima, odnosno “neprijatelj # 1”. Allah mi je svjedok da nisam tome težio, publiciteta mi zaista ne treba, ali nekome je sve ovo trebalo. Otkrit će se kad-tad i zašto. Za mene živoga ili nakon mene, svejedno….. 
 
Bedrudin GUŠIĆ
plitvice-ferhadija
komentara
  1. Ibrahim kaže:

    Poštovani
    nisam shvatio u Vašem tekstu koji je to Banjalučki vakif. Za ove mlade ljude mi je jasno.Molim Vas ako nije tajna da mi i njega imenujete da upotpunim sliku. Hvala

  2. Kao odgovor na hutbu – harangu, prijetnju – Saopćenje Muftijstva koje je čitano u Ferhadiji džamiji u Sarajevu s ciljem da zastraši ili ušutka Bedrudina Gušića, pozivam istinske vjernike muslimane i sve ostale istinoljubive građane da dignu svoj glas protiv ove harange jer je to zloupotreba institucije IZ, džamija i vjernika protv širenja istine, prijetnja genocodnim sudskim sistemom i atak na slobodu i život Bedrudina Gušića.

    Umjesto da slušaju hudbu i da je evetualno odobravaju (zijevanjem u džamiji!) sarajevskim muslimanima u Ferhadiji bi bilo bolje da se obazru oko sebe i videna što im je spao Vakuf Isa-bega i drugi vakufi…

    Pobrojaću samo nekoliko zloupoteba institucija IZ.

    Zlouptreba isntitucije Islamske zajednice u veleizdaji države RBiH i priznanjem genocidne RS u zločinačkom savezu sa pučistima u SDA i IZ koji su srušili legalno izabrane organe IZ kako bi doveli Mustafu Cerića i postali jedan džemat SDA i tako učetvovali u uništenju RBiH.

    Zloupotreba institucije IZ u harčenju vakufa i sticanje ličnog bogatstva (primjer Mustafe Cerića).

    Zloupotreba institucije IZ u namjeri zataškavanju kriminalnih radnji, urbicida i genocida – svaljivanjem tereta obnove džamija na ionako opljačkane muslimane.

    Zloupotreba institucije IZ u praštanja genocida i urbicida, priznanja RS (Mustafa Cerić “Prznajem zvaničnu Banju Luku”, pohvla Dodiku za paku maraka, 2 posto vriejdnosti radova obnove Banje Luke itd itd.)

    Zloupotreba IZ u gušenju državotvorne svijesti bosanskih muslimana Bošnjaka i pokušaj ušutkivanja istih, pacifizacijom. (“Daklaracija europskih muslimana” Mustafe Cerića. U Deklaraciji se ne spominje genocid i urbicid nad bosanskim muslimanima, nego samo geografsko mjesto gdje oni obitavaju. Ništa više.)

    Zloupotreba Islamske zajednice u širenju islamofobije izmišljanjem tzv. muslimanskog radikalizma u Bosni, a zatvaranje očiju pred Ravnogorskim četničkim pokretom koji prijeti novim genocidom baš na osnovu tih izmišljotina, koje su mu poslužile i za genocid 1992. – 1995. i u dejtonskom miru.)
    Ravonogorski četnički pokret broji 30.000 aktivnih članova i predstavljaju sigurnosnu opasnost broj jedan za muslimane Bošnjake i državu RBiH. Predstavljaju se kao vojska RS.

    Zloupotreba IZ u pomicanju vremena učenja ezana i proglašavanja dana žalosti zbog ubijstva milcionera u Zvorniku čije ime se nalazilo na spisku onih koji su učestvovali u genocidu u Istočnoj Bosni)

    Zloupotreba institucije IZ u turčenju bosanskih muslimana (“Turska nam je mati”, Cerić)

    Zloupotreba institucije IZ u organiziranju bdijenja u Sarajevu od akšama do sabaha kao podrške turskom predsjedniku nakon pokušaja državnog udara. U isto vrijeme izostaje podrška incijativi povratka prof. Boyla u odvjetnički tim RBiH koji bi na Svjetskom sudu u nastavku procesa protiv Srbije i Crne Gore ukinuo genocidnu RS, vratio RBiH – te tražio plaćanje ratne odštete u kojoj je IZ pretrpjela najviše gubitke u ljudskom i materijalnom smislu. To je zloupotreba institucije IZ u korist RS.

    Kao zloupotrebu institucija u pljačkanju bosanskih muslimana u cilju amnestije četnika za rušenje džamija – naka posluži primjer Diviča kod Zvornika. Tu su četnici srušili staru džamiju i mezarluke, podigli Crkvu, a kada su muslimani odlučili obnoviti džamiju, IZ (Mustafa Cerić) se pogodila sa SPC da muslimani plate izmještanje bespravno podignute crkve – oko 360.000 KM, da bi na tom mjestu podigli džamiju o svom trošku. tako su muslimani platili vošestruk ceh barbarizma i fiancijskog terora i poniženja od strane IZ.

    Zloupotreba institucije IZ u hajci na Bedrudina Gušića, čestitog čovjeka i građanina, vjernika, hadžiju, javnog djelatnika koji postavlja pitanja IZ.

    Zloupotreba institcije IZ pri dovođenju četničkog vojvode u Begovu džamiju, te u Srebrenicu gdje je na mjestu genocida kojeg poriče zakićen cvijetom Srebrenice,a kavazović ga spasio od linča.

    Zlouotreba instutucije IZ – u donošenju fetvi koje gazi sama IZ kao u slučaju lanjske fetve o genocidu u Srebrenici.

    Zlupotreba IZ (Mustafa Cerić) u odvraćanju odborniak Srebrenice od usvajanja Deklaracije o izdvajanju Srebrenice iz genocidne RS.

    Zloupotreba institucije IZ u cilju navikavanja muslimana Bošnjaka na rezultate genocida i nepravde

    što je isto kao i činiti genocid.

  3. JA TEBI – TI MENI – SPREGA IZMEĐU KAVAZOVIĆA I ČENGIĆA

    “Novac opljačkan tokom rata se besramno investira u privatne poslovne objekte i legalizuje ubacivanjem u državne novčane tokove. Dio opljačkanog novca je završio u investicima Fondacije za pomoć muslimanima Bosne koja je osnivač investicione organizacije BIO. Prema pisanju “Dana” Skupština Fondacije ima 19 članova, od kojih u samoj Fondaciji novinari nisu mogli dobiti imena tri člana. “Odgovor na ovo pitanje nismo mogli dobiti, no naši izvori pominju nezaobilazno članstvo u ovom tijelu: Alije Izetbegovića, salima Šabića i Fatiha El Hasaneina,” piše ovaj list. Ostali članovi Skupštine Fondacije su: HUSEIN KAVAZOVIĆ, Irfan Ljevaković, Munir Gavrankapetanović, Džemaludin Latić, Hilmo Neimarlija, Kemal Terzić, HASAN ČENGIĆ, Sead Živalj, Derviš Đurđević, Mevludin Sinanagić, Sulejman Vranj, Husein Omerspahić, Rijad Raščić, Bećir Čengić, Fahrudin Šuvalija, i Abdulah Budimlija, a njen predsjednik je HASAN ČENGIĆ.”

    Sefer Halilović, “Zavjera ili izdaja,” str 234. izdanje “Matice”

    Pitanja:

    Da li je slučajno da je u Skupštini Fondacije njen član Husein Kavazović tada muftija Tuzlanski u kojoj je predsjednik Skupštine Hasan Čengić? Ima li ikakve veze to što njih dvjica danas obnašaju najviše funkcije u IZ – Husein je reis, a Čengić predsjednik Sabora IZ?

    Koliko je doniranog novca za obrau države RBiH prešlo u haznu IZ, a koliko u privatne džepove?

    U spomenutoj knjizi Sefer Halilović je ustvdrio da je Mladi Musliman, pučista u IZ, Alija Izetbegović veleizdajnik zbog podjele Bosne i Daytona, a i da je kriminalac ako ne opravda utrošak silnih dinatorskih sredstava koje su prikupljene za obranu RBiH. Umro je, a nije opravdao. Radi se o desetinama milijardi maraka.

  4. bedrudingusic kaže:

    Vakif se zove Asim Hamidović I znam šta je do sada donirao IZ.

  5. Zdravko margic niodkud kaže:

    pa tosu mafijasi,pljackaju narod.i zato i okrecu neuki narod protiv iskreni vjernika ti sejhova koji znaju kojisu uceniji i pametniji a i bogobojazniji.puno odnjiha.i kojima nedaju da uju na neku funkciju u iz.ili bolje receno u ne iz.jer se pise knjiga i za onog sejha JUSUFA BARCICA RHM.injega su njihovi igraci smakeli.istoce izaci na vidjelo,jer neki jos sute jer je tuj irektno povezan Kavazovic pro sija.za pare i njiha pusca da haraju u to malo bih.i jos ponizavaju te borce kojisu se borili.zato pazise BEDRUDINU GUSICU.JE UDBASI SU OPASNI I ZNAS ISAM DASU ONI POSLALI DOSTA POSTENI LJUI I NA GOLI OTOK U KOMUNIZMU.

Komentariši

