Protest i dopunska pitanja hafizu Senaidu Zaimoviću, direktoru Vakufske direkcije pri IZ BiH: MENI STE O SUDBINI IMAMSKOG STANA U ZAGREBAČKOJ 4 U BANJA LUCI REKLI JEDNO, NA TERENU JE OBRNUTO – KUĆA JE SRUŠENA

Posted: 8. August 2016. in Intervjui
zaimovic-intervju-620Poštovani hafize Zaimoviću!
 
Kao što znate, radili smo intervju za moj blog 14. decembra prošle godine i podsjećam Vas na jedno moje pitanje, te Vaš odgovor:
 
Do mene dopiru, za sve autohtone Banjalučane i članove IZ BiH uznemirujuće informacije o navodnoj prodaji vakufske imovine u tom gradu. Naprimjer, znate li išta o navodnoj prodaji vakufske kuće u ulici Meše Selimovića br. 4 (bivša Zagrebačka), uvakufljene za imama Ferhadija džamije i jeste li mogli to eventualno spriječiti?

ZAJIMOVIĆ:Ne znam odakle vam ta informacija, stan nije prodat, stan je vakufski. U njemu je nekada bilo smješteno jedno udruženje građana kojima je stan bio iznajmljen. Udruženje je prestalo da radi i stan je sada u posjedu Medžlisa IZ-e Banja Luka.

Dakle, rekli ste da stan nije prodat, stan je vakufski….Međutim, kuća u kojoj su bili stanovi za imama i mujezina obližnje Ferhadije je u međuvremenu srušena i, kao što se vidi na fotografijama, izvode se građevinski radovi na tom lokalitetu.

Zagrebačka-gradilište——————————————————————————————————————————————————–

Zagrebačka-gradilište1———————————————————————————————————————————————————-

Zagrebačka-gradilište2

Do sada nisam uspio doći do informacije da li će se na tom lokalitetu obnoviti kuća za stanovanje za potrebe prvenstveno imama Ferhadije, ili pak nešto drugo.

Ukoliko se neće graditi namjenska stambena jedinica na istom, upućujem javni protest jer je decenijama kuća na tom lokalitetu bila namijenjena za stanovanje prije svega imama Ferhadije džamije, iz praktičnih razloga (blizina džamije).

S tim u vezi smatram da je naš intervju ostao nedorečen i nepotpun, pa u cilju pravovremenog i autentičnog informiranja javnosti, prije svega banjalučke, smatram za potrebno da Vam  postavim dodatna pitanja:

1. Da li ste u momentu davanja odgovora na moje konkretno pitanje znali da se planira rušenje tog stambenog objekta?

2. Ako ste znali, zašto ste mi dali onakav odgovor koji je, evo, demantiran na terenu?

3. Ako niste znali da odgovorni za vakufsku imovinu u Banja Luci planiraju srušiti tu kuću, jeste li u skladu sa svojim ovlašćenjima reagirali, odnosno stavili znak zabrane na plan rušenja?

4. Da li Vas je iko do sada obavijestio šta se planira graditi na toj lokaciji – ponovo imamska kuća ili neki drugi objekat?

5. Ko je investitor predstojeće gradnje objekta na tom lokalitetu – Medžlis IZ Banja Luka ili neko drugi?

Na gornja pitanja, koja su iznuđena, mi, banjalučke džematlije, očekujemo precizne odgovore. U konkretnom slučaju očekujem ih od Vas lično, jer smo tu priču započeli i red bi bio da je i završimo. Ukoliko mi dostavite odgovore, objavit ću doslovno svako njihovo slovo i bit će to anex našem intervjuu s kraja prošle godine.

Es-selamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuhu!

Bedrudin GUŠIĆ

plitvice-ferhadija

komentara
  1. bedrudingusic kaže:

    Eto, prijete mi i sudovima u Rs-u i naravno da me ni time neće uplašiti niti zaustaviti u ovoj akciji. U nedostatku dokaza, ne za moje tvrdnje, nego za moja pitanja koja sam javno postavio i reisu (po njima je to napad na reisa) služe se etiketiranjima i podmetanjima. Blate moju ličnost i moj angažman u IZ Banja Luka u vremenu 1992-1994. To im je jedino preostalo u nedostatku argumenata. Evo, reći ću i ja sada, da se služe lažnim imenima na društvenim mrežama kako bi mene napali, a zapravo skrenuli razgovor sa pravih tema. I to čini jedan visokorangirani imam u Medžlisu IZ Banja Luka. Otkrio sam ga, naravno! Taj me poziva da se vratim da se borim za bolju IZ tamo, a ja mu poručujem da je bolje za njega, prije svega, da nisam tamo jer da jesam on ne bi bio na tom mjestu na kojem je sada. Ponavljam, neka me krivično gone putem njima bliskih pravosudnih institucija Rs-a, to mi je najbolji kompliment za ovo šta radim. A njima poručujem da postoje insajderi u Banja Luci, čestiti ljudi i džematlije koji prikupljaju materijalne dokaze o onome o čemu sam prethodnih dana pisao, odnosno za što sam javno tražio odgovore. Dakle, ova priča nije završena i neće završiti na ovome. Mora se ići do kraja…Ima nas dovoljno odlučnih i stručnih da dođemo do istine o upravljanju s vakufskom imovinom posljednjih godina u Banja Luci. Dakle, istina nam je cilj, ništa drugo. A da je bilo transparentnosti, kao što nije, ne bi ni došlo do ove situacije u kojoj smo dvije suprostavljene strane, ne mojom voljom. I, na kraju, očita je nervoza kod kreatora gornjeg saopštenja jer nju psihologija prepoznaje u situacijama kada se koriste niski udarci kao u slučaju predstavljanja mene – “izvjesni”…, “samozvani novinar…” i sl. Barem za Banjalučane nisam izvjesni a za širu ex-yu javnost nisam ni samozvani novinar. Čudi me ipak i taj muftija da nije mogao naći pismenijeg pobočnika od aktuelnog. Njemu krnji ugled a ne meni kojeg onako primitivno vrijeđa. Dakle, idemo dalje…, do istine!

  2. Zdravko margic niodkud kaže:

    TO SAMO NAPRIJED,A TAJ NIJE NIKAKAV HAFIZ ONJE POPUT TI KOCIJASA.BAS SAM SKORO PRICO OVJE SA JEDNIM SEJHOM KOJI PRICA VISE JEZIKA.ZAMISLI GUSICU.KAZE SEJH DA IMA AJET.GDJE JE FINO OBJASNJENO,DACE SE DZEHENNEMSKA PAKLENA VATRA POTPALITI BAS SA HAFIZOM KUR'ANA.

Komentariši

