Večeras u Bostonu održana promocija poeme prof. Safeta Kadića “Hava majka Pridorka” – U AMANET ISTINI I BUDUĆIM POKOLJENJIMA

Posted: 6. August 2016. in Intervjui

SAM_4377Večeras je u prostorijama Turskog kulturnog centra u bostonskom predgrađu Revere održana najavljena promocija poeme “Hava majka Pridorka”, autora prof. Safeta Kadića iz Sarajeva. O knjizi su govorili prof. dr. Muhamed Borogovac, kao promotor, te njen autor.

Nakon uvodnih riječi promotora i autora, uslijedila je 45-tominutna prezentacija ekranizirane verzije poeme. Završnu besjedu je održao autor Kadić, nakon čega su prisutni mogli kupiti knjigu, s potpisom autora.

Šteta da se ovom izuzetno važnom kulturno-patriotskom događaju nije odazvalo više posjetitelja. I oni bi, da su došli, imali jedinstvenu priliku da prisustvuju neponovljivom času historije, te podijele s nama snažne emocije prilikom gledanja i slušanja ekranizirane verzije poeme.

 

Bedrudin GUŠIĆ

Evo nekih fotki:

SAM_4375———————————————————————————————————————————————–

SAM_4378—————————————————————————————————————————————————-

SAM_4379—————————————————————————————————————————————————

SAM_4380

Komentariši

