Izvanredni prilog # 3: Sinoć u Banja Luci održan koncert banjalučkih legendi sevdaha – TO MOŽE SAMO SEVDAH, I TO – BANJALUČKI !

Posted: 16. Juli 2016. in Intervjui

SAM_4180

Da, samo sevdah može okupiti toliko ljudi – posjetitelja i toliko izvođača koji su došli iz raznih dijelova svijeta da budu učesnici, konzumenti ili svjedoci događaja koji je mjesecima unazad najavljivan na društvenim mrežama. To nije bio samo muzičko-sevdalijski događaj, nego mnogo šire i više od toga. Svi koji su došli, bilo da su svirali ili pjevali, ili da budu dio publike, donijeli su na ovaj koncert u hotelu “Fortuna”, u banjalučkom prigradskom naselju Petrićevac, svoju dušu i svoje srce. Ili, bolje rečeno, njihova duša i njihovo srce donijeli su njih na ovu jedinstvenu smotru 30-ak banjalučkih muzičkih legendi koji su svojim muzičkim opusom obilježili jedno vrijeme i nekoliko prostora, naročito ovaj lokalni – banjalučki. Kako su i najavljivani, oni su za života postali banjalučke muzičke legende.

Koncert je trebao biti održan u bašči spomenutog hotela, pokraj bazena, ali je zbog obilne kiše morao da se desi unutra, u manjem prostoru. Možda je time bio reduciran broj prisutnih, odnosno kvantitet, ali nipošto to nije utjecalo na sadržaj programa, odnosno kvalitet muziciranja, pjevanja i druženja koje ćemo dugo pamtiti.

U ovoj kratkoj reportaži neće bitio spominjana imena izvođača s obzirom na njihov broj i s obzirom da su mnogo spominjana u najavama putem društvenih mreža. Ovo iz razloga da ne bih nekoga nenamjerno izostavio spomenuti a oni su, kako je sinoć rekao voditelj Enver Šadinlija, svi jednaki.

Općenito, bilo je vrhunskih izvedbi i isto takvog oduševljenja u publici.

Nisu zaboravljeni ni mnogi banjalučki muzičari koji su napustili ovaj svijet i koji su za svoga života postali legende. Neka je njihovim dušama rahmet i pokoj. Oni će, zapravo, živjeti dok je nas i sevdalinke. Mi ćemo otići, kad-tad, ali ostat će sevdalinka poslije nas. Zahvaljujući njima, ovima koji su nas sinoć oduševljavali svojim interpretacijama, kao i onima koji će doći poslije njih.

Dakle, od mene je riječi bilo malo, tona nimalo (bit ce DVD-ova), ali za “utjehu” nudim fotografije sa ovog jedinstvenog muzičkog i banjalučkog događaja.

Bedrudin GUŠIĆ

vrbas-miso

 

 

 

 

 

Fotke:

SAM_4183———————————————————————————————————————————————————————————–

SAM_4186——————————————————————————————————————————————————————————————————

SAM_4188——————————————————————————————————————————————————————————————————-

SAM_4191————————————————————————————————————————————————————————————————————

SAM_4195—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

SAM_4196———————————————————————————————————————————————————————————————————–

SAM_4198————————————————————————————————————————————————————————————————————–

SAM_4207————————————————————————————————————————————————————————————————————–

SAM_4217————————————————————————————————————————————————————————————————————-

SAM_4222—————————————————————————————————————————————————————————————————————

SAM_4226—————————————————————————————————————————————————————————————————————

SAM_4228—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

SAM_4229————————————————————————————————————————————————————————————————————–

SAM_4230

 

Komentariši

