Izvanredni prilog # 2: Sinoć u Banja Luci održan koncert Muhameda Brace Skopljaka i gostiju – SVOME GRADU S LJUBAVLJU, ZA NEZABORAV !

Posted: 15. Juli 2016. in Intervjui

SAM_4157

Sinoć je u prepunoj sali Kulturnog centra Banskog dvora (mi ga bolje znamo kao Dom kulture, ali eto…) u Banja Luci naš vrli sugrađanin, koji živi u SAD, pianist prof. MUHAMED BRACO SKOPLJAK, sa svojim gostima – Sarah Skopljak (unuka od maestra), klavir, Sanelom Selimovićem, harmonika te kubansko-amertičkom mladom glumicom i pianistkinjom Gabriellom Castillo, održao koncert pod radnim naslovom Tri pianista i jedan harmonikaš.

Izvedena su djela Bacha, Scarlattia, Beethovena, Chopina, Bwentgssona, Rachmaninoffa, Williamsa, Donizettia, McCaretneya, Lecuona Liszta, Redžića, Skopljaka, Kosorića, Gavilana i Desmonda

Ovaj kratki reportažni tekst, sa fotkama, ma koliko se kao njegov autor trudio dočarati ukupne utiske sa sinošnjeg događaja, ostat će samo na jednom nadahnutom pokušaju jer pravu atmosferu i utiske, protkae izljevom pozitivnih emocija i sjete, mogli su absorbirati samo oni koji su bili prisutni u sali banjalučkog Kulturnog centra. Na pozornici i za klavirom naš Braco i njegovi spomenuti gosti, bilo kao solisti ili u nekim duo kombinacijama, a u sali brojni Banjalučani i gosti našega grada koji se s ushićenjem i gromkim aplauzima reagirali na iznaredni perfomans umjetnika. Pomiješale su se tu i emocije, one banjalučke, a i sjećanja nas koji malo duže pamtimo na ona vremena te nas i našeg dragog Bracu i druge banjalučke muzičke legende u njima.

Naš Braco također nije mogao zaustaviti emocije prije i nakon održanog koncerta. Nije bilo teško uočiti da ga je odradio svome i našem gradu s ljubavlju i za nezaborav. Bila je to i prilika da se mnogi Banjalučani prvi put međusobno sretnu nakon dugog niza godina. Nezaboravni koncert ovih umjetnika jeste i najoriginalnija uvertira u večerašnji sevdalijski, za kojeg su već spremni njegovi organizatori i 32 izvođača. Ali, o tom-po tom.

Bedrudin GUŠIĆ

vrbas-miso

 

 

 

 

 

Evo još nekih fotki:

SAM_4150


SAM_4151


SAM_4152—————————————————————————————————————————————————————————————————————

SAM_4154


SAM_4156


SAM_4158


SAM_4161


SAM_4163———————————————————————————————————————————————————————————————————–

SAM_4168


SAM_4167Sa dva maestra: Bracom Skopljakom i Draganom Cicovićem

Komentariši

