DUBIČKI NOVINAR I FOTOREPORTER RUSMIR KARAT PRESELIO NA AHIRET

Posted: 16. Decembar 2015. in Intervjui

rusmir-karat-GLAVNA

Danas je u 70-oj godini života na onaj bolji svijet preselio moj Rusmir. Rusmir Karat. Neka mu dragi Allah podari vječni dženet. Bio je i ostaje u meni kao dio moga srca i moje duše. Zajedno smo odrasli, dijelili one slatke i sirotinjske zalogaje, zajedno gladovali i zajedno gradili porodičnu sreću iz koje su stasale porodice Karat, Bećirević, Nezirević, Sefer…Moj Rusmir, moja Ziza, moj Suljo bili su kalemi mirisnog cvijeta koji raste i širi našom Bosanskom Dubicom, Bihaćom, Bosnom i svijetom. Nisu nas uspjeli zatrti i nikad neće. Danas je tužna Rusmirova vjerna supruga Suphija, sa kojom je proveo pola vijeka. Tužni su njegovi sinovi Emar i Zijad sa porodicama. Tužni smo ja Zijad Bećirević, moja Aziza- Ziza Sefer, Sebiha Nezirević i naše familije. Tužni su Bosanska Dubica, Bihać, veliki dio Bosne. Rusmir odlazi, ali njegova djela će zauvijek ostati. Nikad ga neće zaboraviti oni koje je volio, oni o kojima je pisao, oni kojima je dobra činio. Njegovi dometi kao foto-reportera i novinara su teško dostižni. Volio je svoju Bosnu, za nju se borio i njoj se među prvima zauvijek vratio. O Rusmiru Karatu će se govoriti i pisati još dugo, dugo. Njemu veliki rahmet a svima nama koji smo ga znali i voljeli sabur.

Zijad Bećirević

Zijad_Becirevic2

 

komentara
  1. Zdravko margic niodkud kaže:

    da da stotije zivot,proje sad pa sa,sve covjek ostavlja na ovom prolaznom dunjaluku.trebamo se samo zapitati,stasmo ostavili i rodni kraj.jeli to nije isto opomena i iskusenje onoga koji je ovako i oredio,da niko nikome nemoze pomoci,od smrti i opet naro nece da se opameti.

Komentariši

