U povodu odlaska Flipa Saundersa, dugogodišnjeg head coacha (trenera) Minnesota Timberwolvesa: BIO JE JEDNA OD TRENERSKIH MASKOTA NBA LIGE

Posted: 3. Novembar 2015. in Intervjui

saunders

Iako je Phillip Flip Saunders (60) napustio ovaj svijet 25. oktobra, dakle prije devet dana, tek sinoć je u Minneapolisu, uoči utakmice Minnesota Timberwolvesa i Portland Blazersa, dakle uoči prve utakmice u novoj sezoni koju je njegov tim igrao na domaćem terenu nakon njegove smrti, održana veoma sadrzajna i emotivna komemoracija ovom trenerskom velikanu.

Nisam se oglašavao neposredno nakon tog 25. oktobra jer nisam mislio da trebam, ali nakon sinošnjih utisaka sa rečene komemoracije, i u meni su se pojavile pojačane emocije što je prevagnulo da i ja napišem ovih nekoliko redaka, odnosno da ih koliko-toliko ispustim kroz pero.

flip-commemoration

   Živim ovdje više od 20 godina i košarku sam volio i prije dolaska. Ali, eto, došao sam u domovinu tog prelijepog sporta. Zaista, uživam gledati majstore NBA lige. Po nekoj analogiji postao sam navijač jednog kluba, ali divim se igračkim i trenerskim postignućima i mnogih drugih koji ne pripadaju najtrofejnijem košarkaskom klubu na svijetu, za kojeg, eto, navijam. Jedan od tih je svakako pokojni Flip Saunders kojem sam se divio zbog njegovog, ne samo stručno-profesionalnog umijeća, već i zbog naglašenog entuzijazma koji je bio tako prepoznatljiv i tako svojstven samo njemu. Divio sam se, dakle, tom kobi-flipnjegovom entuzijazmu, odnosno ljubavi koju je poklanjao i poslu kojim se bavio, a posebno prema timu kojeg je vodio. Zavoljeli su ga bili i drugi, upravo zbog toga. To su rekli svi čije su se izjave mogle čuti i vidjeti na velikom skrinu Target Centera u Minneapolisu uoči gore spomenute utakmice. Bilo je u tužne muzike priredjene u čast sjećanja na Flipa, bilo je i vizuelnih poruka poput one na dresovima Timberwolvesa i drugih klubova Lige.
flip-target center memory
 Ali, za mene je najdirljiviji momenat bio kada je jedan od njegovih kolega-trenera P.J. Carlesimo rekao: P+J+Carlesimo+tA9ZFqTbXQOm“We are going to miss you, brother” (“Nedostajat ćeš nam, brate”), te potom pustio suzu. Nije bio jedini. Pustio sam je tada i ja a upravo je ona prevagnula da se oglasim sa ovim krokijem jednoj od maskota NBA lige.
 
Hvala Flip i počivaj u miru Božijem!
 
Bedrudin GUŠIĆ
vrbas-miso

Komentariši

