Dr. med. Željko Burić. gradonačelnik Šibenika: ŠIBENIK JE GRAD KOJI PRUŽA ISTINSKI DOŽIVLJAJ JADRANA NA SVOJ JEDINSTVEN NAČIN

Posted: 9. Oktobar 2015. in Intervjui

Gradonačelnik-Šibenika-dr_-Željko-Burić-Foto-H_-PavićObonjan, otok šibenskog arhipelaga, kroz projekt Obonjan Rivijera, postat će turističko središte bazirano na ponudi najviše razine; otok će prihvaćati brojne sadržaje današnje turističke ponude –od glazbe i umjetnosti, preko gastronomije do sporta i wellnessa…..U narednim godinama očekujemo rast turističkih brojki, koje će paralelno rasti s jačanjem branda i ukupnom ponudom…..Šibenik je prvi dalmatinski grad sa sustavom javnih bicikala Nextbike, a taj projekt, osim što je ekonomski i ekološki održiv, smanjuje prometne gužve, rješava problem parkinga, pridonosi zaštiti okoliša i obogaćuje turističku ponudu…..Pored sustava javnih bicikala Grad Šibenik, u okviru projekta Intermodal,  razvija i ostale sustave održivog, ekološki prihvatljivog, javnog prijevoza. Suočen s niskom populacijom i relativno malim brojem turističkih dolazaka na otoke šibenskog arhipelaga, usporedivo sa ostalim turističkim središtima na Jadranu, ali i kao moguće gradske dužobalne linije,  Grad Šibenik odlučuje vlastitom inicijativom istražiti mogućnosti razvoja pomorske brodske mreže…..Šibenik ima i punionicu za automobile i bicikle na električni pogon; ima tu simbolike, jer Šibenik je prvi grad u svijetu s javnom rasvjetom na izmjeničnu struju (odnosno, po Teslinom principu); točnije prvi grad u kojem je objedinjena proizvodnja ( HE Jaruga na rijeci Krki), prijenos na 11 km udaljenosti i javna rasvjeta. I to prije 120 godina. Zamislite, prije Pariza, New Yorka, Beča… Kontinuirano ulažemo u dječja igrališta, a ne treba zaboraviti kako Grad Šibenik daje jednokratnu novčanu pomoć  roditeljima za prvorođeno dijete u iznosu od  1200 kuna, za drugorođeno 1400 kuna, a za trećerođeno i svako iduće dijete – 3.000,00 kuna do sedme godine života (ukupno 21.000,00 kuna)…..Hodajući kolegij predstavlja novi odnos lokalne vlasti u Šibeniku prema građanima, gradu i njegovim sitnim- dnevnim- problemima. Riječ je o stilu ili, bolje rečeno, načinu uočavanja i rješavanja komunalnih problema, kroz aktivno i otvoreno sudjelovanje vlasti, gradskih službi i zainteresiranih javnosti…..Imamo kvalitetno Veleučilište, no ovaj studij –studij budućnosti- koji vode dva najuglednija tehnička fakulteta u Hrvatskoj –FER i FSB Sveučilišta u Zagrebu, Šibeniku će omogućiti dolazak mladih ljudi iz dugih sredina, ali i ostanak naše djece u gradu…..Teško je govoriti o ljudima koji nisu više s nama; ipak, oni su vječno tu -u svom gradu sa svojim sugrađanima; Dražen upravo ovih dana „dobiva” uređeni trg koji nosi njegovo ime, nedavno smo uredili dvoranu Baldekin koja je simbol šibenske košarke, njegov spomenik je u Šibeniku mjesto na kojem i danas možete vidjeti ne samo brojne Šibenčane nego i turiste koji donose cvijeće i svijeće, a uređena je i njegova spomen-soba u stanu u kojem je živio. Ispred njegove zgrade je i legendarni koš na kojem je neumorno kroz igru vježbao…Arsen- veliki Arsen nas je nedavno napustio; postoji inicijativa da se jednoj ulici u Varošu dodijeli njegovo ime; Vice Vukov posebno nam je u srcu zbog vremena u kojem je  budio hrvatski ponos pjesmom. Dolores nisam osobno poznavao; no kako je ovo mali grad poznajem roditelje i uistinu je bilo preteško na komemoraciji, jer riječ je o mladoj ženi pred kojom je tek bila glumačka karijera…

Gospodine gradonačelniče! Puno, puno više vremena i prostora bi trebalo da bi se u jednom ovakvom razgovoru  dotaklo samo nekih važnih aspekata koji određuju identitet Vašeg grada, posebno njegov geografski položaj te burna povijest. Zato će ovo biti samo dio priče o “najstarijem samorodnom gradu na Jadranu”, odnosno njegovom danas. U tom smislu započnimo ovaj razgovor sa nekim od aktuelnih projekata. Šta je sadržaj projekta Obonjan Riviera i koji će biti njegovi ekonomski učinci?

BURIĆ: Obonjan, otok šibenskog arhipelaga, kroz projekt Obonjan Rivijera, postat će turističko središte bazirano na ponudi najviše razine; otok će prihvaćati brojne sadržaje današnje turističke ponude –od glazbe i umjetnosti, preko gastronomije do sporta i wellnessa. Domaći investitori i strani partneri najavljuju prve posjetitelje već u ljeto iduće godine, a u završnoj fazi realizacije projekta godišnje ostvarenje od 120.000 noćenja i ukupni promet od preko 70 milijuna kuna. Vodeći glazbeni promotori iz Velike Britanije – Sound Channel, nacionalni turistički operator – CMT i operativna kompanija Gratiosus nositelji su ovog projekta. Riječ je o ulagačima s dugogodišnjom tradicijom i iskustvom na području razvoja i provedbe ovakvog tipa turističke ponude.

otok Obonjan

Današnjem turistu nisu više dovoljne samo prirodne ljepote; plaža- more i sunce – današnjem turistu  morate pružiti sadržaj, odnosno doživljaj, vezati ih uz destinaciju, a ovaj projekt to upravo i nudi.

Pozitivni ekonomski učinci otvorit će nova  radna mjesta i povećavati prihode građana Šibenika dok paralelno, novi će projekt omogućiti  građanima Šibenika i njihovim gostima kvalitetnu zabavu. Za prvu sezonu, 2016. godine, investitori će uložiti značajna sredstva u infrastrukturu, odnosno postojeće objekte na otoku koji su godinama stajali zapušteni. Početna faza izgradnje i uređenja uključuje adaptaciju i uređenje objekata, postavljanje i izgradnju smještajnih kapaciteta na otoku, izgradnju zabavnih i ugostiteljskih sadržaja s pripadajućom infrastrukturom, uređenje pristupnih prometnica, elektro-energetske priključke, uređenje okoliša i sl..

U narednim godinama očekujemo rast turističkih brojki, koje će paralelno rasti s jačanjem branda i ukupnom ponudom.

Projekt će od samog pokretanja zaposliti otvoriti stotinjak radnih mjesta. Posljedično, uz jačanje broja dolazaka, rasti će i dodatna ponuda grada Šibenika i okolice, a što će integrirati otvaranje dodatnog broja radnih mjesta i stvaranje novih sadržaja. Tijekom radova na samom otoku, biti će angažiran veliki broj domaćih izvođača. Pored prihoda ostvarenih na otoku, većina posjetitelja će na otok dolaziti iz Šibenika i time produžiti svoj boravak u samom gradu. Programi na otoku će biti iznimno atraktivni i punit će smještajne kapacitete na području čitave županije. Novi projekt će generirati značajne i lako mjerljive ekonomske učinke na lokalno gospodarstvo u obliku stvaranja pretpostavki za zapošljavanje, fiskalnih prihoda i ukupnog gospodarskog rasta.

Šibenik je postao prvi grad u Hrvatskoj koji je pokrenuo Sustav javnih bicikala. O čemu se radi?

BURIĆ: Brodske i autobusne linije idu u smjeru zelenih obnovljivih izvora energije, a ideja je bila da se i sustavom javnih bicikla, koji se idealno uklapa u „zelenu šibensku priču“, promijene navike građana, potičući ih da prijevoz automobilom i motociklom zamijene biciklima. Šibenik je prvi dalmatinski grad sa sustavom javnih bicikala Nextbike, a taj projekt, osim što je ekonomski i ekološki održiv, smanjuje prometne gužve, rješava problem parkinga, pridonosi zaštiti okoliša i obogaćuje turističku ponudu. Kao  inovativni, moderan i ekološki prihvatljiv sustav šibenski gradski bicikli odlično se uklapaju u vizuru grada i doprinose težnji Gradske uprave da Šibeniku osigura dugoročno održive sustave urbane mobilnosti. Nextbike sustav javnih bicikala u Šibeniku trenutno broji nešto više od 1000 registriranih korisnika kojima stoji na raspolaganju 20 bicikala, a Nextbike stanice dostupne su na četiri lokacije koje je Grad Šibenik definirao sukladno rezultatima pilot projekta financiranim iz EU projekta INTERMODAL. Projekt INTERMODAL (INTERmodality MOdel for the Development of the Adriatic Littoral zone) sufinancira Europska komisija u okviru programa IPA Jadranske prekogranične suradnje. Ukupna vrijednost projekta je 2.000.000,01 €. Vrijednost dijela projekta kojeg provodi Grad Šibenik je 200.000 €, od čega EU sufinancira 170.000 € (85%). Iz projekta INTERMODAL je u fazi pilot projekta uvođenja sustava javnih bicikala utrošeno 99.000,00 kuna.

Sibenik-bicikli

Pored sustava javnih bicikala Grad Šibenik, u okviru projekta Intermodal,  razvija i ostale sustave održivog, ekološki prihvatljivog, javnog prijevoza. Suočen s niskom populacijom i relativno malim brojem turističkih dolazaka na otoke šibenskog arhipelaga, usporedivo sa ostalim turističkim središtima na Jadranu, ali i kao moguće gradske dužobalne linije,  Grad Šibenik odlučuje vlastitom inicijativom istražiti mogućnosti razvoja pomorske brodske mreže. Analiza tržišta, te ispitivanje tržišta provedeni tijekom ljetne sezone 2013. nameću rješenje integriranog prijevoznog modela, gdje se prigradski promet nadovezuje na gradsku prometnu infrastrukturu. Kada bude realiziran, šibenske brodske linije predstavljat će model razvoja brodskih linija za ostala središta na Jadranu.  Projekt je to koji ima za cilj realizirati pomorski prijevoz putnika na komercijalnoj bazi koristeći suvremena tehničko-tehnološka rješenja u projektiranju brodova, oslanjajući se na energetski učinkovit pogon. Poslovni model prijevoza putnika koji je temelj ovog projekta oslanja se isključivo na ekonomski opravdanim pokazateljima a ne na državnim subvencijama, čime se znatno razlikuje od postojećih linija za pomorski prijevoz putnika. (više o projektu http://www.icat.hr).

Također je u pripremi i dokumentacija za prijavu za sredstva EU, u sklopu projekta UrbEco i nabava autobusa na električni pogon (za navedeni projekt, Grad Šibenik je dobio 1,3 milijuna kuna na natječaju Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture za izradu Master plana kao podloge za prijavu navedenog projekta za sredstva E).

Šibenik ima i punionicu za automobile i bicikle na električni pogon; ima tu simbolike, jer Šibenik je prvi grad u svijetu s javnom rasvjetom na izmjeničnu struju (odnosno, po Teslinom principu); točnije, prvi grad u kojem je objedinjena proizvodnja ( HE Jaruga na rijeci Krki), prijenos na 11 km udaljenosti i javna rasvjeta. I to prije 120 godina. Zamislite, prije Pariza, New Yorka, Beča…

Prije nepunih šest godina Šibenik je postao Grad prijatelja djece. Hoćete li navesti samo neke od kriterija koje je Vaš grad zadovoljio kako bi dobio taj prestižni status a čiji značaj, vjerujem, prelazi granice Republike Hrvatske?

BURIĆ:Postoje točni kriteriji koje gradovi i općine moraju zadovoljiti kako bi stekli ovu laskavu titulu. No ipak, naša polazišna točka jest činjenica da je Šibenik grad Međunarodnog dječjeg festivala, koji se ovoga ljeta održao po 53. put.

Sibenik-Djecji festival

Pored toga, naš Odjel za dječje bolesti i samo rodilište,  (i to u vrijeme dok sam bio ravnatelj Opće bolnice Šibensko-kninske županije), dobili su priznanje –„Prijatelj djece“. Grad je potaknuo formiranje Dječjeg gradskog vijeća, koje bira i svog dječjeg gradonačelnik /icu, predlažu programe…Usko surađujemo s Društvom naša djeca u Šibeniku; evo upravo, raznim dječjim aktivnostima, obilježavamo i Dječji tjedan. Kontinuirano ulažemo u dječja igrališta, a ne treba zaboraviti kako Grad Šibenik daje jednokratnu novčanu pomoć  roditeljima za prvorođeno dijete u iznosu od  1200 kuna, za drugorođeno 1400 kuna, a za trećerođeno i svako iduće dijete – 3.000,00 kuna do sedme godine života (ukupno 21.000,00 kuna).

Vi ste kao gradonačelnik, ali i kao predsjednik Turističke zajednice Grada Šibenika prije nepunih godinu dana potpisali sa Institutom za turizam ugovor o izradi “Strategije inovativnog razvoja turizma  grada Šibenika”. O kakvom je dokumentu riječ?

BURIĆ:Riječ je o dokumentu  koji objedinjuje sve naše postojeće atrakcije ali i sve naše potencijale i predstavlja  podlogu i okvir za planiranje daljnjih šibenskih turističkih aktivnosti. Šibenik je sada na prekretnici u turističkom razvoju i pravi turistički uzlet tek nam slijedi jer, nakon djelomično stihijskog i nekoordiniranog turističkog razvoja, ulazimo u fazu striktno planiranog razvoja s  jednim jedinim ciljem da postanemo visoko kvalitetna turistička destinacija.

Šibenik je grad koji pruža istinski doživljaj Jadrana na svoj jedinstven način. On spaja ljepotu prošlosti vidljivu kroz očuvanu jezgru starog grada, tvrđave, crkve i trgove, raznoliko prirodno okruženje, ugodu sadašnjeg trenutka i inspiraciju budućnosti kroz dizajn, film, muziku i festivale. Sve to zajedno interpretira se u ovom dokumentu na inovativan način nudeći jedinstven turistički doživljaj turistima novog doba koji tragaju za autentičnim iskustvima, a što je vizija turističkog razvoja grada Šibenika.

Šta biste kazali o projektu “Hodajući kolegij gradonačelnika”?

BURIĆ:Hodajući kolegij predstavlja novi odnos lokalne vlasti u Šibeniku prema građanima, gradu i njegovim sitnim- dnevnim problemima. Riječ je o stilu ili, bolje rečeno, načinu uočavanja i rješavanja komunalnih problema, kroz aktivno i otvoreno sudjelovanje vlasti, gradskih službi i zainteresiranih javnosti. Živimo u društvu koje se stalno zalaže za što transparentniji rad javne uprave, za što snažniju kontrolu uprave upravo od strane javnosti. U tom smislu komunikacija se stalno podiže na višu i višu razinu; komuniciranje posredstvom društvenih mreža, pravo na pristup informacijama koje Vas obvezuje dati na uvid sve ono što je u posjedu javne uprave; dokumente, informacije i  sl..a mi smo ovim projektom htjeli otići korak dalje; izlaskom iz ureda, hodanjem, odnosno obilaskom, uz razgovor o gradskim problemima i istovremenim davanjem naloga o izvršavanju zadataka, ispred medija i građana, povezati svaki segment posla u komunalnoj problematici, ali na način da se konkretnim zaduživanjem nadležnih službi i pojedinaca, i to na licu mjesta, efikasnije obavljaju redovni zadaci i time poboljša percepcija javnosti o Gradskoj upravi. Redovni zadaci su bolje iskomunicirani jer, uslijed nerijetkih zastoja u internoj komunikaciji, zna se često dogoditi da se propuste predstaviti javnosti.  Pored toga, kada rješavate navedene probleme (nakon dolaska „s terena“) imate jasnu sliku što morate i kako morate; naravno da ima zadataka koji su neizvršivi odmah, pojave se imovinsko-pravni problemi ili je pak riječ o financijski zahtjevnijim projektima, no većinu ih riješimo odmah, u istoj proračunskoj godini.

Kvalitetno (sadržajno) komuniciranje je civilizacijska vještina; ne možete sjediti zatvoren u uredu i gledati na svoj grad i građane iz uredske perspective. Točno je da oni imaju svoje predstavnike u Gradskom vijeću, no čovjek – pojedinac – građanin – zaslužuje da ga se dodatno uvaži u upravljanju gradom, u trošenju našeg zajedničkog novca. Sa svojim građanima želim izravno komunicirati i slušati njihove prijedloge i kritike, a naravno da su i pohvale dobrodošle.

Ne samo da ovakvim načinom rada stvaramo bolju percepciju javnosti o radu Gradske uprave i njezinoj efikasnosti i osjećaju njezine brige za Grad i građane, već smo poboljšali i  internu komunikaciju, odnosno timski rad, približili medijima komunalne probleme koji su i od najvećeg interesa javnosti, ali po principu dostupne informacije od relevantnih sugovornika i svima pod jednakim uvjetima dostupnosti; pojačali interes građana za komunalne probleme i njihovo sudjelovanje u rješavanju istih, pojačali odgovornost u radu zaposlenika Gradske uprave i u konačnici, a što je najvažnije, podigli efikasnosti u radu.

Dok obavljamo ovaj razgovor u toku je Dječji tjedan u DV Osmijeh. Kako je obilježen u Vašem Gradu?

BURIĆ:Dječji tjedan obilježava se gotovo u svim vrtićima. To je tjedan u kojem obično djeca sama žele pokazati što znaju i što su sa svojim odgajateljicama naučili stvarati; kroz likovne radove, pjesmu…Oni su naša radost i nema zapravo događanja u gradu, a da djeca nisu prisutna. U Dječjem tjednu sva ta djeca dođu do Gradske uprave uz pjesmu, s brojnim pitanjima što gradonačelnik radi, kako upravlja gradom, ali donesu i svoje parole, želje, kritike. Saslušamo ih, odgovorimo; obično su to želje  za što više dječjih igrališta, parkova, a mi posebno vodimo računa i o tom segmentu i iz godine u godinu uređujemo sve više takvih gradskih prostora i sadržaja.

Ovih dana je otvoren prvi sveučilišni studij u Šibeniku. Hoćete li kazati nekoliko riječi o tome?

BURIĆ:Oni koji prate moj rad i izjave koje sam davao o našem Studiju energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora znaju da je to za mene najvažniji projekt. Nema budućnosti niti jedne sredine, pa tako niti Šibenika, bez mladih ljudi. Imamo kvalitetno Veleučilište, no ovaj studij –studij budućnosti- koji vode dva najuglednija tehnička fakulteta u Hrvatskoj –FER i FSB Sveučilišta u Zagrebu, Šibeniku će omogućiti dolazak mladih ljudi iz dugih sredina, ali i ostanak naše djece u gradu.

Sibenik-studij energetike

U Šibeniku se razvija iznimno važan i sveobuhvatan projekt pod imenom Nacionalni centar zelenih industrija, čiji je cilj podizanje potrošnje energije iz obnovljivih izvora. Sve ide u tom smjeru, a ovaj studij je također dio te „priče“. Mladi stručnjaci će se zaposliti na našoj Gospodarskoj zoni Podi-ove godine proglašenoj najboljom zonom u Hrvatskoj. Uskoro, u suradnji s Vladom Kraljevine Norveške, otvaramo još dva fakulteta, koja će Šibeniku dat još snažniju razvojnu perspektivu.

Koji privredni subjekti su nosioci privrednog razvoja Šibenika?

BURIĆ:Svatko tko doprinosi razvoju Šibenika jednako je važan; i onaj koji zapošljava jednu osobu za nas je iznimno važan. Na Gospodarskoj zoni Podi razvijaju se pogoni, rekao bih, većinom malog i srednjeg poduzetništva (osim pogona ZagrebMontaže koji „nosi“ zonu i najveći je proizvodni pogon). Šibenik, grad smješten između dva veća dalmatinska središta Splita i Zadra, unazad nekoliko godina široj hrvatskoj javnosti bio je samo poznat po lošim vijestima i sudbini koja ga je zatekla. Nekada poznat po svojoj teškoj industriji, čija su perjanica bili Tvornica elektroda i ferolegura (TEF) te Tvornica lakih metala (TLM) kroz čitave devedesete i dobar dio narednog desetljeća  proveo je u stagnaciji uslijed sumnjive hrvatske privatizacije, ali i nedostatka vizije razvoja ondašnjih gradskih vlasti. Jednostavno rečeno, Šibenik je ostavljen da polako kopni, a njegovi građani služili su kao letargični svjedoci propasti nekad prosperitetne sredine. Sada „pušu“ neki novi vjetrovi – perspektivan smo grad. Hrvatsko izdanje magazina Forbes tradicionalno je u svom svibanjskom broju objavio listu dvadeset najboljih hrvatskih gradova za život i poslovanje, a Šibenik se po prvi put našao na ovoj prestižnoj listi zauzevši odmah dvanaesto mjesto. U obzir za ovu listu ušli su svi hrvatski gradovi u kojima sveukupno živi nešto više od tri milijuna stanovnika i posluje 80 tisuća poduzetnika. Jedno je sigurno – šibenske vlasti i tim koji su okupili oko sebe, imaju jasnu i dugoročnu viziju Šibenika  21. stoljeća, koji pametnim projektima i investicijama nižu pozitivne rezultate. Imamo i tim mladih ljudi koje smo osposobili za povlačenje sredstava EU i tu prednjačimo u Hrvatskoj….

Koliko je ostvareno noćenja na području Turističke zajednice Šibenika za prvih devet mjeseci ove godine i šta to znači u usporedbi sa istim razdobljem prethodne, naprimjer?

BURIĆ:U razdoblju siječanj- rujan 2015. ostvareno je ukupno 1.097.073 noćenja u odnosu na lanjskih 1.020.635 noćenja, odnosno 7 % više. Hoteli i hosteli su ostvarili 463.158  noćenja u odnosu na lanjskih 447.574 ili  3 % više. U ovom segmentu najveće povećanje u postotku bilježi hotel“ Vrata Krke“ koji je ostvario 10.032 noćenja u odnosu na lanjskih 6.683 noćenja a što je 50 % više.  Kampovi su ostvarili 398.168  noćenja u odnosu na lanjskih 379.65,  a što je 5 % više . U ovom segmentu najveće relativno povećanje bilježe autokampovi Lozovac  koji su ostvarili 7.997 noćenja u odnosu na lanjskih 6.226 noćenja a što je 28% više dok najveće apsolutno povećanje bilježi  kamp Solaris  koji se ostvario porast od 4% ili 15.705 noćenja više nego lani. Segment privatnog smještaja ostvario je  235.747 noćenja u odnosu na lanjskih 193.410  noćenja, tj.  22% više .U ovom segmentu najveće povećanje u apsolutnim brojkama bilježi grad Šibenik jer je ostvario povećanje od 15.724 noćenja ili 46 % više.Najviše noćenja ostvarili su državljani Njemačke – 174.070, s udjelom u ukupnom broju noćenja od 17,65 % , Francuske – 91.202  noćenja, s udjelom od 9,25 % i Nizozemske 74.402  noćenja s udjelom od 7,54%. U istom razdoblju na području koje pokriva TZ grada Šibenika boravilo je 225.099  turista a što je 11 % više u odnosu na prvih devet mjeseci 2014. kada je kod nas boravilo 203.154 turista.

sibenik-2

To je pokazatelj da dobro razvijamo turističku infrastrukuru, da kulturno-povijesnu baštinu pametno stavljamo u funkciju turizma i da smo na pravom putu postati TOP hrvatska turistička destinacija, jer smo ove godine prvi put ušli na tablicu, tj u društvo naj- hrvatskih turističkih destinacija. Posla je puno, ali sam optimističan; u staroj gradskoj jezgri otvaraju se mali hoteli – nedavno je otvoren D-Resort s marinom za mega jahte  i hotelskim kapacitetima visoke razine i slika Šibenika se mijenja iz dana u dan..naravno, nabolje.

Na samom kraju, govoriti o Šibeniku a ne spomenuti njegove poznate ljude iz svijeta sporta i kulture, bilo bi manjkavo ili, kako se ono kaže “doći u Vatikan a ne vidjeti papu…”. Sa povelike liste poznatih Šibenčana/Šibenčanki, predlažem da se javno sjetimo  njih četvero koji više nisu među živima: Dražena Petrovića, Vice Vukova, Dolores Lambaša i Arsena Dedića. Kako Grad Šibenik njeguje uspomenu na njih?

BURIĆ:Teško je govoriti o ljudima koji nisu više s nama. Ipak, oni su vječno tu -u svom gradu sa svojim sugrađanima. Dražen upravo ovih dana „dobiva” uređeni trg koji nosi njegovo ime, nedavno smo uredili dvoranu Baldekin koja je simbol šibenske košarke, njegov spomenik je u Šibeniku mjesto na kojem i danas možete vidjeti ne samo brojne Šibenčane nego i turiste koji donose cvijeće i svijeće, a uređena je i njegova spomen-soba u stanu u kojem je živio.

igraliste_petrovic9-170513

Ispred njegove zgrade je i legendarni koš na kojem je neumorno kroz igru vježbao…

Arsen- veliki Arsen nas je nedavno napustio. Postoji inicijativa da se jednoj ulici u Varošu dodijeli njegovo ime.

arsen

Vice Vukov posebno nam je u srcu zbog vremena u kojem je  budio hrvatski ponos pjesmom.

Vice Vukov

Dolores nisam osobno poznavao, no kako je ovo mali grad poznajem roditelje i uistinu je bilo preteško na komemoraciji, jer riječ je o mladoj ženi pred kojom je tek bila glumačka karijera…

Dolores Lambasa

Hvala Vam velika za ovaj razgovor.

BURIĆ:Hvala i Vama.

RAZGOVRAO: Bedrudin GUŠIĆ (710)

vrbas-miso

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava / Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava / Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava / Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava / Promijeni )

Povezivanje na %s