Bajramsko sijelo u Charlotte-u (NC): U ZNAKU PRIPREMA ZA OTVORENJE ŠEHIDSKE DŽAMIJE

Posted: 26. Septembar 2015. in Intervjui
SAM_3905
Noćas (26.09.2015.), u prostorijama “The Midwood International&Cultural Center-a” U Charlotte-u (Sjeverna Karolina) odrzano je Bajramsko sijelo u povodu ovogodišnjeg (2015/1436) Kurban bajrama.
 
Program je najvećim dijelom bio fokusiran na pripreme oko predstojećeg otvorenja ovdašnje Šehidske džamije koje je planirano za subotu, 24. oktobra ove godine. Zapravo, program u povodu tog otvaranja započinje dan ranije, poslije jacije namaza. U tom smislu su se prisutnima obratili predsjednik Džematskog odbora Dževad Suljičić,
SAM_3899
zatim imam ovoga džemata Sead ef. Isović,
SAM_3901
te član Džematskog odbora i predsjednik Sabora ICNAB-a (The Islamic Community of North American Bosniaks) prof. dr. Mirsad Hadžikadić.
SAM_3904
Hadžikadić je pozvao sve džematlije, odnosno pripadnike BoBajramsko sijelo u Charlotte-u (NC): U ZNAKU PRIPREMA ZA OTVORENJE ŠEHIDSKE DŽAMIJEnjačke zajednice, da se uključe u organizaciju ceremonije planirane u povodu otvaranja džamije, rekavši doslovno da svi treba da budu domaćini brojnim gostima koji se očekuju iz svih krajeva Amerike te BiH. Obavijestio je da će se uskoro saznati ko će prisustvovati otvorenju ispred Rijaseta IZ-e BiH, a muzički dio programa, kao dijela ukupne manifestacije otvorenja, realizirat će mladi estradni umjetnik iz Sarajeva Armin Muzaferija.
 
Prisutnima su se obratile i Mirzeta hanuma Hadžikadić te Zejna hanuma Rustemov, vezano za koordiniranje priprema hrane za goste.
SAM_3907
 A na ovome sijelu, osim govora u svrhu priprema za otvorenje džamije, bilo je i muzike za koju se pobrinuo lokalni muzičar Refik Ademović.
SAM_3897
 
Bedrudin GUŠIĆ
plitvice-ferhadija
Evo još fotki:
SAM_3889
——————————————————————————————————————————
SAM_3919————————————————————————————————————————————-
 SAM_3911
komentara
  1. Zdravko margic niodkud kaže:

    CUJ SEHIDSKA DZAMIJA I ONAJ HODZA NOVOTAR NISTA NEPRICA ZA MUZICKI PROGRAM PA TONEMA NIKAKVE VEZE SA NAZIVOM JER TO NEJE TI PROGRAMI I MUZIKA SA CISTIM ISLAMOM TOSU SVE NEKI LETECI SAKUPLJACI NICEGA .NIGDJE VEZE MUZIKA HARAM.

Komentariši

