U povodu odlaska velikog Arsena – “SVE BILO JE, MUZIKA….”

Posted: 17. August 2015. in Intervjui

arsen

   Otišao je i veliki Arsen, otišla je muzička, književnička, skladateljska ili, jednostavno rečeno, umjetnička legenda u vječni svijet, u – legendu.

   Puno toga  će u povodu njegove smrti napisati ili kazati mnogi i kompetentniji od mene, ali i ja se osjećam obaveznim da napišem nekoliko riječi o velikanu koji je obilježio i dobar dio moga života, pogotovo onog u davnoj mladosti. Evocirat ću, ovim tužnim povodom, samo neke od ličnih uspomena na maestra Arsena. Jedna od njih je svakako ta da sam prvu long-play ploču kupio sa njegovim kompozicijama i u njegovoj neponovljivoj izvedbi. Mom srcu i duši u ta vremena su najviše bile prirasle šansone “Moderato cantabile”, “S okusom soli”, “Sandra”, “Sve bilo je muzika”… i mnoge druge. I ostat će urezane u meni do kraja života.
   Naravno, išao sam na njegove koncerte kad bi god dolazio u Banja Luku. I uvijek bi nastupao u crnim pantalonama i crnoj kosulji, što mu je, valjda, bio dio imidža. I nikad, ni uživo niti na tv. nisam vidio Arsena s kravatom. To, izgleda, ne pristaje boemima, lirskim dušama, sanjarima….
 
   Arsena ću pamtiti kao umjetnika od velikog autoriteta, ne samo u svijetu kojem je on pripadao, nego i u široj javnosti na prostorima bivše SFRJ. Nekako se meni dojmio kao muzička institucija! O njegovom kompletnom umjetničkom opusu i suradnji sa mnogim muzičarima iz regiona, pa čak i Italije, siguran sam, pisat će drugi, kompetentniji od mene. Moja je obaveza da kao ljubitelj njegove muzike i općenito umjetničkog izražaja – decenijama, u ovom trenutku kada je taj bard sklopio svoj tefter, s puno argumenata kažem da je veliki Arsen Dedić oplemenio prostor i vrijeme u kojima je živio. Možda ova teza nekima zvuči kao fraza, ali ja jednostavno nemam adekvatniju definiciju njegovog lika i djela.
 
   Zato, hvala ti Arsene što si mi uljepšao davnu mladost, hvala ti za sve što si meni i milionima drugih podario iz svoga prebogatog umjetničkog opusa. Počivaj u miru Božijem!
 
Bedrudin GUŠIĆ
vrbas-miso
 
  

Komentariši

