Na vijest o iznenadnom preseljenju na Ahiret Banjalučanina Mirze Beširevića: TIHO ŽIVIO, JOŠ TIŠE OTIŠAO ALI OSTAJE U TRAJNOM SJEĆANJU

Posted: 14. August 2015. in Intervjui
Mirza
Najblaže rečeno, potresla me vijest koja je jučer došla do mene o iznenadnom preseljenju na Ahiret moga dugogodišnjeg prijatelja, jedno vrijeme i radnog kolege, Banjalučanina Mirze Beširevića. Koje li koincidencije: Mirza je ispustio svoju dušu istoga dana u Rijeci kada sam kroz taj grad prolazio na putu iz Istre za Zagreb!
Za tog prefinjenog, tihog čovjeka me decenijama vežu uistinu prelijepe uspomene. Puno toga nam je sudbina odredila da dijelimo, pa i prognaničku zbilju. Za razliku od mene, on je svoje prognaničko stanište našao mnogo bliže – u Rijeci. Ali, sretali smo se ovdje, u Americi, nekim finim povodima.
Nedaleko od grada u kojem ja živim, u New Havenu, u meni susjednoj državi Connecticut, živi njegova kćerka Jasmina sa porodicom. Ona je jedan od brojnih primjera naše djece koja su uspjela u svijetu jer je završila čuveni Yale University, doktorirala i na kojem sada i predaje.
 
Mirza je iznenada, tiho napustio ovaj svijet i skrušeno vjerujem da se njegova duša vratila svome Gospodaru zadovoljna i sretna, naročito zbog činjenice da je iza sebe ostavio dvoje obrazovane, odgojene i patriotski orijentirane djece.  
 
S tim u vezi molim Stvoritelja da njegovu dušu nastani u društvu svoga miljenika i drugih džennetlija, a njegovima – supruzi Meleći, kćerci Jasmini i sinu Maliku, te ostalima, podari sabur. Amin!
 
Najmanje što sam bio dužan ovom tihom i skromnom čovjeku, za dugogodišnje prijateljstvo te ljudskost kojom je plijenio sve oko sebe, jeste ovih nekoliko riječi koje iz srca i duše napisah.
 
Neka mu je lahka riječka zemlja.
 
 Bedrudin GUŠIĆ
vrbas-miso
komentara
  1. Zdravko margic niodkud kaže:

    e toje sad tesko da molis stvoritelja.za drustvo u dzennetu jer tuj se zna ko ide,imas ajet u kur'anu.gdje ti bas tvoj stvoritelj cisto kaze. a stavas je u seker dodiralo.totije mjesto u dzennetu,i recice nismo vjerovali nismo molitvu obavljali to jest nisu klanjali.svome stvoritelju 5 dnevni namaza bez koji nema dzenneta. kolko god daje bio fin.TO VERIJEDI I ZATEBE I ZA SVIJU.POZZZZ

  2. bedrudingusic kaže:

    Opet ti sebi uzimas za pravo, jarane Zdravko, da tumacis neke stvari za koje nisi kompetentan. Nemoj, bolan, ma koliko da si dobronamjeran, a vjerujem da jesi, da meni oduzimas pravo da se obracam Stvoritelju na nacin u koji ja vjerujem. Ponavljam, ja postujem tvoj svjetonazor, pa postuj i ti moj. i bit ce sve okay!

Komentariši

