REPORTAŽA NIZOZEMSKE TELEVIZIJE O BANJA LUCI – MAJA 1993.

Posted: 30. Juni 2015. in Intervjui
Neposredno nakon što su Karadžićevi Srbi srušili Ferhadiju, dakle nakon 7. maja 1993. godine, prostorije Islamske zajednice u Banja Luci su pohodili mnogi novinari iz Evrope i svijeta, tražeći od mene i rahmetli muftije Halilovića izjave o tom barabarskom činu koji nam je učinjen. Među njima je bila i jedna ekipa nizozemske televizije koja je došla posredstvom biskupa Franje Komarice. Načinili su, zapravo, sveobuhvatnu reportažu o Banja Luci iz ugla “sve tri strane”. Mjesec dana nakon njihovog boravka biskup Komarica je od njih dobio dvije kopije video kaseta te reportaže. Jednu je uručio nama. Naravno, ja sam napravio još jednu kopiju prije izgona iz Banja Luke za sebe i ponio sa sobom u egzil. Ovih dana sam dao načiniti DVD te reportaže i smatram da je trebam podijeliti i sa našom javnošću, prije svega sa svojim Banjalučanima, ma gdje bili.
Dakle, pogledajte kako je to bilo prije 22 godine u gradu mraka i u vremenu mraka, snimljeno kamerama jedne profesionalne medijske kuće sa Zapada. Ovo je dio naše novije historije i traje 30-ak minuta.
Kliknite na donji link:
 
Bedrudin GUŠIĆ
plitvice-ferhadija
komentara
  1. Belkisa Hamzic kaže:

    Ovaj video me potsjeti na najteze dane ….kad si mogao za jednu izgovorenu rijec ISTINE
    platiti glavom….Ti i nas uvazeni muftija ste divno govorili…kad je zaista bilo najteze…..
    Samo…….Nije se moglo ocekivati saucesce za srusenu Ferhadiju od njenih rusitelja,onosno
    od njenih naredbodavaca….
    Iako je bilo planirano da na tom mjestu bude stocna pijaca….Prevarili su se….
    Ponovo je nikla nasa ljepotica….

  2. bedrudingusic kaže:

    Hvala, draga Belkisa. Ono u vezi saucesca, ja sam to rekao u sarkazmu!

Komentariši

