Aleksandru Vučiću, nakon najave da će ipak doći u Srebrenicu: ZAR ĆEŠ DOĆI I KAO NEPOŽELJAN?!

Posted: 21. Juni 2015. in Intervjui
srebrenica-genocid-pod-zastavom-un-a
Aleksandre Vučiću!
 
Kao  u nekim ranijim slučajevima kada sam svjesno postupio izvan kodeksa i bontona, ali u skladu sa svojim principima, neću ni tebe javno persirati. Jer, kao ni oni prije tebe, ne zaslužuješ  tako nešto. Nije mi ni običaj obraćati se javnim ličnostima drugih zemalja, ali tvoj slučaj je specifičan kao i tvoja zemlja koja je neodvojivi dio tragične priče o genocidu u Srebrenici.
 
Riječ je, naravno, o tvojoj odluci da dođeš  u Potočare 11. jula. Sve bi bilo u redu i ne bi ni došlo do ovog javnog obraćanja da su tvoje namjere iskrene, ljudske.., pa i državničke –  dugoročno. Možda će se tvoj dolazak i uklopiti u neke kratkoročne državne interese Srbije, ma šta o tome mislili tvoji dojučerašnji partijski drugovi – radikali, jer tim činom ti ćeš, sada je to valjda potpuno jasno, inkasirati političke poene u Evropi i šire. A to što ćeš se naći u društvu visokih zvaničnika iz drugih zemalja koji će, kako su i sami najavili, obilježiti 20-tu obljetnicu GENOCIDA u Srebrenici, a ti ćeš, stajući uz bok njima, obilježiti 20-tu obljetnicu NEČEGA DRUGOG, kao nema veze! Isto tako, zar kod tebe može proći i činjenica da si tamo nepoželjan gost, kako su rekli načelnik opštine Srebrenica i predsjednik Organizacionog odbora obilježavanja 20-te obljetnice srebreničkog genocida, pa i Munira Subašić, Hatidža Mehmedović…koje nisu marginalne linosti u ovoj priči?! Ne, za njih nisi nepoželjan zato što si Srbin i što predstavljaš državu Srbiju, nego zato što ti i tvoja zemlja niste iskreni. Ta neiskrenost se vidi iz aviona. Hoćeš li se, Aleksandre Vučiću, dok budeš kao poginjao glavu pred srebreničkim žrtvama, barem u podsvijesti upitati: “Ima li, bre, u ovome, makar malo i moga masla”?!
 
U svom demagoškom obrazloženju dolaska govoriš o budućnosti na tim prostorima, o potrebi pomirenja među narodima, konkretno među Bošnjacima i Srbima…., o “našim unucima”. Kako može doći do pomirenja ako se ne vidi istinska katarza ni kod tebe niti većinskog dijela tvojih sunarodnika? Da skratim: u tvoju iskrenost i dobre namjere bi, siguran sam, povjerovali i oni koji su ti otkazali gostoprimstvo (naveo sam ih gore), pa i potpisnik ovih redova, da si u stanju ne samo pognuti glavu pred 8 hiljada i kusur brutalno pobijenih srebreničkih Bošnjaka-muslimana, civila, nego se, poput Willy-ja Brandta javno izvinuti žrtvama. I, poput Angele Merkel, u slučaju holokausta, jasno i glasno reći: “Da, počinili smo genocid, ali…Ne, nema – ALI…”!
 
No, za velika djela trebaju veliki ljudi. Da si taj ušao bi u historiju ne samo Bošnjaka, BiH i civiliziranog dijela čovječanstva, nego i Srba i Srbije, dugoročno. Nažalost, nisi taj! I, kako možeš doći tamo gdje domaćini kažu da nisi dobrodošao?! Ako je i od političara, previše je!
 
Bedrudin GUŠIĆ
vrbas-miso
komentara
  1. ismet beslic kaže:

    bedrudine gusicu, prestani vise sa paljenjem i laznim patronizmom prema napacenom narodu, dok ti u americi sjedis i uzivas sa vjerovatno dobrom penzijom banjalucani i bosanci-hercegovini u svojoj zemlji pate. dodjes jednom godisnje ili u tri godine obidjes mezare, odes do alibabe. slikas se alom i pred merhametom i onda glumis veliko patriotu. sto nedoneses pomoc ( ja imam crno na bijelo skorom milion maraka sa 26 priznanja i zahvalnica) sto nesjednes sa gladnim insanima i nepunidis im rucak nego se spuris sa kajakom po kanjonima usa, nakraju ko si ti. gdje si bio 90. ja te vrlo dobro znam i meni nemozes lagati u oci, sta te briga ko ce doci u srebrenicu i pokloniti se zrtvama ako ti nisi bio ni jednom a ja 12 puta, mozda si bio da upotpunis kolekciju slika sa laznim osjecajima. donesi te dolare u bosnu i sagradi haire, ako ce se vucic pokloniti neka dodje njegov obraz. mi muslimami smo merhametli narod prastamo ali nezaboravljamo. zato ti je bolje nepisi vise komentare i ne maltretiraj gladnu raju.posaljim im hljeba, svijet i amerika u kojoj zivis su ucinili ovo i kada im se prohtije zaustavit ce to. kao i sa zauzimanjem banjaluke. skini masku i budi ono sto jesi a u banjaluci si bio obican gradjanin.,.

  2. bedrudingusic kaže:

    Ismete Beslicu!
    Naravno da necu prestati sa ovim, bez obzira kako to nazivas, samo zato sto ti to zelis. Ima i drugih koji tako nesto ne zele. Dok je god njih vise nego takvih kao ti, ja necu prestati. A vise ih je, barem za sada. Ne glumim ja nista, burazeru, nego samo cinim ono sto mi moj odgoj i svjetonazor nalazu. O mojim donatorskim akcijama ne moram tebi polagati racune, posebno prema Banja Luci i BiH. Ne trebaju meni nikakve ovozemaljske zahvalnice kojima se ti kitis, nego dovoljno mi je da mi proknjizi Onaj u cije ime to cinim. Zabadas nos i u moju penziju, a ne znas ni kolika je.To govori o tvome odgoju i namjerama koje su ocigledno lose. Ako vec hoces da znas, nije dobra, kako ti kazes, ali je zaradjena postenim radom i meni je dovoljna da normalno zivim i pomazem drugima. Drugima ne bi bila dovoljna, ali ja sam skroman covjek i nemam problema s tim. Ne zapinji ni za Alu, jer moj odnos s njim datira mnogo prije naseg progonstva iz Banja Luke – od prije 50 i kusur godina i zato ga volim sresti i zasto ne – i uslikati se s njim. O njemu sam prvi u Banja Luci napisao pricu i javno je objavio. O patriotizmu mi imas pravo govoriti samo ako si bio pripadnik VII ili nekog drugog korpusa A RBiH. Javi se ako si bio. Sta mene briga ko ce doci u Srebrenicu? Vidis, briga me je i ti i takvi kao ti zabijte glavu u pijesak i gledajte farsu koja se sprema i koja nas, kao narod, uvijek kosta. Je li ti to branis Vucica, ha?! Tvoje je pravo da sutis na sve to a moje da ne sutim. Meni javno ne smeta tvoja sutnja i odobravanje svega sto Vucic i Srbija cine BiH i Bosnjacima, a tebi smeta sto ja ne sutim.I, sta je onda problem? Pa, logicno, ti imas neki problem, a ne ja. Sta je to “obican gradjanin”? Ako se pod tim podrazumjeva da nisam bio clan OK SK Banja Luka niti neki kadrovik po toj liniji, onda jesam bio taj – obican gradjanin u Banja Luci, pa sta? Zar sam se predstavljao drugacijim?! I, ostao sam takav. Imao sam i neku svoju ulogu, ne u Gradu, nego u nekoj Zajednici kojoj ti ocigledno ne pripadas i platio cijenu za to. I, ne zalim. Naprotiv, ponosan sam. Uskoro cu postirati jedan video link, ne zbog tebe, nedobronamjernog i opskurnog malog misa koji javno i neargumentirano vrijedja, u ovom slucaju mene, nego zbog drugih, dobronamjernih, posebno Banjalucana. Na njemu ce se moci vidjeti gdje sam ja bio ranih 90-tih. Dakle, da zavrsim: necu prestati, nego ti pokusaj prestati sa citanjem mojih priloga. Za dobrobit obojice i u opcem interesu. I, prestani mi se vise obracati, jer nemamo vise sta jedan drugom reci.

Komentariši

