In memoriam: ISMET ALAGIĆ, 22. oktobar 2013 – 22. oktobar 2014

Posted: 22. Oktobar 2014. in Intervjui
NEDOSTAJE MI NJEGOV SABURLI IZRAZ LICA I SVE DRUGE NJEGOVE VRLINE
sam_1641
Moj posljednji susret sa rahmetli Ismetom bio je 15. oktobra 2013. (na Kurban bajram)
Da, moj predobri rahmetli Ismet spada u one osobe  koji nisu poznati javnosti, ali je taj čovjek značio puno u mome životu posljednjih 18 godina koliko smo se znali i ahbabili dok on nije otišao prije godinu dana tamo gdje  ćemo svi. Ali, za razliku od mnogih, on je otišao tako tiho i nečujno, baš onako kako je i živio. Nismo bili ni priblizno generacijski bliski, ali jesmo po mnogo čemu drugom. Ono što me je bilo posebno impresioniralo kod tog čovjeka jeste njegov sabur/strpljenje čak i onda kada je vojevao s opakom bolešću i bio svjestan težine pa, možda i skorog ishoda te borbe. Samo nekoliko dana prije nego će zatvoriti oči, na Kurban bajram prošle, 2013. godine, kada smo se posljednji put vidjeli, na moje pitanje “kako si moj Ismete”, odgovorio je u svom stilu: “Dobro, fala Bogu”!
SAM_1653
Dženaza rahmetli Ismetu
Prošla je godina kako je otišao i još uvijek mi je sve svježe vezano za tog predobrog čovjeka, njegove brojne vrline koje su bile uzrokom da sam ga zaista volio i poštovao, kao da mi je bio neko blizak u rodu. Nedostaje mi njegov saburli izraz lica i sva njegova dobrota kojom je darivao i mene i sve članove brojne bh. zajednice u Bostonu i njegovoj regiji.
 
Neka Ti je i dalje rahmet veliki, beskrajni, golemi…..dragi i predobri moj Ismete. Amin!
 
Bedrudin GUŠIĆ
vrbas-miso

Komentariši

