Sefer Halilović, predsjednik BPS – Sefer Halilović i kandidat za bošnjačkog člana Predsjedništva BiH: MI HOĆEMO NAŠU DRŽAVU NAZAD !

Posted: 6. Septembar 2014. in Intervjui

sefer halilovicBPS i ja kao njen predsjednik nismo ušli u politiku, niti u bilo koji drugi strateški posao kojim smo se bavili, da bi se utrkivali sa sloganima, smišljali rime ili pokušali da budemo dopadljivi a da iza toga ne stoji ništa, kao što je slučaj sa većinom političkih stranaka pa čak i onima koje naručena “javnost” u BiH naziva “velikim strankama” valjda računajući po količini nesreće koju su izazvali.….Spreman sam preuzeti ogroman rizik i veliki teret na svoja pleća i skupa sa pametnim ljudima pokušati zaustaviti rušenje BiH i uništenje Bošnjaka…..Mi smo 1996. godine rekli NE Dejtonskom sporazumu, dok su svi ostali predsjednici stranaka potrčali u fotelje i kola sa tamnim staklima. Mi smo 1998. privatizaciju nazvali pljačkaškom a drugi su se toga “sjetili” 2010. godine. Mi smo iste te godine progovorili i tražili istrage za politička ubistva koji su se drugi “sjetili” tek 2010. dok drugi i dalje šute čuvajući svoje mafijaške partnere. Mi smo certifikate date borcima nazvali običnom prevarom…..Ne damo ni pedalj Bosne! Državu ne damo i budite sigurni ako BPS bude vlast ili njen temeljni dio, ako ja budem predvodio Predsjedništvo BiH, ako Bog da, tada će Dodik vrlo brzo podviti rep jer nisam mu ja Lagumdžija niti sam Alijin sin da samnom briše pod kao što to radi s njima…..Neće u državi na čijem sam ja čelu na Poljinama, gdje su ginuli moji borci, biti lopovske vile već stanovi za boračku djecu i to neka znaju postratni milioneri kojima treba pobjeda na izborima da bi se spasili zatvora. Narod im to radi sebe i svoje djece ne smije dozvoliti jer ti “poljinaši” drže našu mladost i našu zemlju u zatvoru već dvije decenije i ovo treba biti pobuna protiv nepravedne vlasti koja se iživljavala na sopstvenom narodu…..Kada je Dodik jedno petnaestak puta ponavljao da će otcijepiti manji bh.enitet, kada su na takve njegove prijetnje svi bošnjački političari šutjeli i gotovo sageli glavu idući mu na noge, tada sam ja izašao na televiziju i poručio mu da ako ima petlju neka se eto otcijepi. I uskoro je zašutio…..Zapamtite, ovo je zadnja šansa za spas države i narod će glasanjem odlučiti hoće li sopstvenu državu, glasajući kao i dosad, otpisati ili će je, glasajući za snažne patriotske stranke kao što je BPS, spasiti od propasti. Ja sam kao čovjek uradio sve da spasim našu domovinu i od ovoga se, bez snažne podrške naroda, više neće moći…..

Šta je moto predziborne kampanje vaše stranke, odnosno njenih kandidata koji su na glasačkim listićima svih nivoa, u povodu predstojećih općih izbora u našoj zemlji?

HALILOVIĆ: BPS i ja kao njen predsjednik nismo ušli u politiku, niti u bilo koji drugi strateški posao kojim smo se bavili, da bi se utrkivali sa sloganima, smišljali rime ili pokušali da budemo dopadljivi a da iza toga ne stoji ništa, kao što je slučaj sa većinom političkih stranaka pa čak i onima koje naručena “javnost” u BiH naziva “velikim strankama” valjda računajući po količini nesreće koju su izazvali. Od početka, od 1996. godine do danas, sjetite se malo, BPS i ja lično borimo se za državu onako kako je to trebala raditi cijela politička Bosna i Hercegovina. A nije. Da li se sjećate prvih postratnih izbora 1996. godine kada smo bili jedina politička stranka koja je rekla: ako pristanemo na izbore pod okolnostima u kojima se nije sproveo ni onako nakaradan Dejtonski sporazum, mi ćemo na taj način zacementirati genocidnu tvorevinu “Republiku Srpsku”. Svi su potrčali u fotelje i službena kola, svaka stranka osim BPS-a koja je ostala dosljedna svojoj ideji patriotizma i našem političkom minimumu ispod kojeg ni onda 1996. ni danas 2014. nismo išli – ne damo državu, ne damo Bosnu i Hercegovinu. Dakle BPS i ja kao kandidat za člana Predsjedništva Bosne i Hercegovine ulazimo u odlučujuću borbu za našu državu na ovim izborima.

Osjećam i želim da vjerujem da ćemo u toj borbi, ako Bog da, pobijediti jer vjerujte mi da se nad BiH nadvila tama i veliki upitnik u vezni njenog opstanka, i ovo nam je možda  posljednja šansa da zaustavimo nestanak države BiH i potpuno uništenje bošnjačkog naroda kao faktora na našim autohtonim prostorima. Zapamtite – možda i posljednja šansa. Zato sam se kandidovao jer je moja obaveza da pomognem svom narodu kojeg napadaju i izvana ali i iznutra od strane domaćih poturica. Spreman sam preuzeti ogroman rizik i veliki teret na svoja pleća i skupa sa pametnim ljudima pokušati zaustaviti rušenje BiH i uništenje Bošnjaka.

 Jeste li optimist u pogledu izbornih rezultata Stranke, odnosno očekujete li bolje rezultate nego na prethodnim? Na čemu temeljite eventualni optimizam?

HALILOVIĆ: Narod u Bosni i Hercegovini se budi. Kao pred neku nesreću, ljudi osjećaju da nešto nije uredu, da ovaj muk nad našom zemljom nešto “govori” i s tim u vezi ljudi traže izlaz, rješenje, raspituju se, govore, čitaju, analiziraju i uočljivo je da će ovi izbori biti možda i najteži jer čini mi se da će ljudi, ovaj put, dobro razmisliti kome će dati glas. Do sada su neki ljudi znali glasati iz raznih pa i iz trivijalnih razloga, e sada svi vide gdje je to dovelo – na ivicu kolektivne propasti i pred pitanje o našem opstanku. Sada će svi dobro razmisliti prije nego nekome daju glas i nadam se da će ako Bog da ljudi prepoznati one koji su se godinama, decenijama krvavo borili za državu, za naš narod, za naše dobro, kao i one koji će znati povesti državu i našu nacionalnu politiku u pravom smjeru. Zbog toga se nadam da će narod, ako Bog da, odlučiti da ih u suštinske državne reforme, u spašavanje nacionalne časti, u očuvanje države i našeg dostojanstva, u borbu za nacionalne i lične pravde povedem ja kao predsjednik države i BPS kao kičma naše nacionalne politike.

Na čemu temeljim optimizam i jesam li optimista? Pazite jednu stvar: u BiH se nakon rata ubilo nekoliko hiljada ljudi. Isto tako, nekoliko hiljada ljudi poginulo je na cestama iz vremena komunizma. Stotine hiljada ih se trajno ili privremeno iselilo iz svoje matice. Statistički ih nekoliko stotina hiljada ne radi. Izvršena je pljačkaško – jaranska privatizacija, prevare sa certifikatima i ine druge stvari. Među prvim smo zemljama po korupciji i nepotizmu, među zadnjim po ulaganjima i zakonskim rješenjima koja bi ih omogućila. Sve navedeno učinak je vlasti koju su u proteklih 15-20 godina personificirali SDA i SDP. Dakle, moj optimizam je vrlo racionalan: koji bi to narod glasao za ludake koji su ih doveli u ovakvo stanje!? Nema tog naroda na svijetu koji će izvršiti samoubistvo birajući one koji ga truju i uništavaju, ubijaju i pljačkaju.

BPS i ja smo našem narodu bili kao majka. Pričali smo o strateškim procesima kada su drugi šutjeli. Upozoravali smo dok su drugi tapšali. Borili smo se dok su se drugi sakrivali. Pisali smo kada je bilo “pametnije” slagati se sa aktuelnom vlašću i generalno govoreći BPS je stranka koja je pokrenula gotovo sve strateške procese u našoj državi koji se, ako sebi želimo dobro, prije ili kasnije moraju okončati. Mi smo 1996. godine rekli NE Dejtonskom sporazumu, dok su svi ostali predsjednici stranaka potrčali u fotelje i kola sa tamnim staklima. Mi smo 1998. privatizaciju nazvali pljačkaškom a drugi su se toga “sjetili” 2010. godine. Mi smo iste te godine progovorili i tražili istrage za politička ubistva koji su se drugi “sjetili” tek 2010. dok drugi i dalje šute čuvajući svoje mafijaške partnere. Mi smo certifikate date borcima nazvali običnom prevarom. Mi smo vratili više ljudi u drugi entitet BiH za šest mjeseci našeg mandata u Ministarstvu izbjeglica, nego li sve vlade zajedno za pet godina prije nas. Ima li ijedan funkcioner BPS-a u korupciji, kriminalu, ratnim zločinima, banditizmu, bahatosti…? Nema. ima li takvih u SDA, SDP itd? Koliko hoćete.

Ova lista bi mogla ići u priličan nedogled ali Vam želim reći: pa koja to stranka ima ovakav portifolio i ovakav politički background iza sebe!? Ja ću Vam reći: nijedna osim BPS-a kada su ove pozitivne stvari u pitanju. E, naš optimizam se temelji na tome da su se narodu u BiH napokon otvorile oči i vidjeli su da je BPS govorio i radio sve ono što smo kao država trebali uraditi prije deset i više godina a nismo jer su SDA i SDP tada činile razne nivoe vlasti i radile uglavnom za svoje najuže interese. Dokazi? Pogledajte današnju Bosnu i Hercegovinu – izgleda ojađena i pokradena, besperpektivna i crna a to je odraz vlasti SDA i SDP-a. BPS je poštena stranka i mi hoćemo da uradimo historijski posao za našu državu i naš narod i ovaj put, zaista, očekujemo priliku za to jer ni država, ni narod više ne mogu čekati.

 Do sada smo se nagledali raznih, naročito postizbornih koalicija koje su neki analitičari nazvali “neprirodnim”, “nelogičnim”, “neočekivanim”, “neprimjerenim”…i kako sve ne. Ali, pošto je BiH itekako i zemlja apsurda, onda svi ovi prefiksi i teorije padaju u vodu. S kim Vaša stranka ne bi nipošto i nikada koalirala, ni prije ni nakon izbora?

HALILOVIĆ: Nisu njihove dosadašnje koalicije bile nelogične, to se samo tako činilo ljudima koji nemaju čitav ugao gledanja. Znate dogovori na štetu države a u korsit njihovih privatnih džepova idu vrlo lako i oni oko takvih lopovluka uvijek brzo naprave koaliciju.  Logika je zasnovana na njihovoj međusobnoj podjeli plijena, a ne posla, i na ne miješanju u rezervisane poslove. Na taj su način entiteti sve više počeli da liče na države i tako je Dodikovim secesionistima i fašistima gurnuta osnovna finansijska inekcija na osnovu koje su se razbahatili pa bi da ruše državu Bosnu i Hercegovinu. E, taj film neće odgledati do kraja. S kim nećemo pitate me? Ko je protiv države BiH, mi smo protiv njega i sa takvima niti ćemo koalirati već ćemo ih naučiti pameti. BPS i ja lično smo pustili da narod proba sa drugim stranakama i vidite nije išlo. Sada žestoko stupamo na scenu i zapamtite dok ja budem vodio državu, ako Bog da, neka svako ko je protiv Bosne zna: Ne damo ni pedalj Bosne! Državu ne damo i budite sigurni ako BPS bude vlast ili njen temeljni dio, ako ja budem predvodio Predsjedništvo BiH, ako Bog da, tada će Dodik vrlo brzo podviti rep jer nisam mu ja Lagumdžija niti sam Alijin sin da samnom briše pod kao što to radi s njima.

  S druge strane, s kim biste išli u koaliciju i jeste li se u tom pogledu već odlučili?

 HALILOVIĆ: Nismo o tome još razgovarali. Naši timovi prate stranačke politike i o tom po tom. Rekao sam Vam koji je moj lični i naš stranački minimum, odnosno maksimum. Mi smo preozbiljni ljudi. Ne šalimo se ni sa politikom ni sa državom. Oko države, njene teritorije, našeg naroda i naših naroda koji vole svoju domovinu, nema pregovora. To je suština a oko suštine nema kompromisa. O nijansama ovoga ili onoga posla, ulaganja, zakonskih rješenja možemo razgovarati i to je realnost. Ako mi u BPS-u postanemo vlast, građani naše zemlje će vrlo brzo osjetiti šta znači imati državu, pravu državu koja uvodi red na svakom ćošku. Biće mnogo onih koji će morati da pakuju ćebe: od lopova na ulici, preko lopova u policiji, sudstvu, tužilaštvima, ministarstvima, agencijama, firmama i tako dalje. Zapamtite, ako nas narod snažno podrži, podržali su najjaču državnu kampanju koja će ikada biti provedena u historiji Bosne, ako Bog da.

 Kandidat ste za bošnjačkog člana Predsjedništva. Šta je moto Vaše predizborne kampanje?

 HALILOVIĆ: Snažna država Bosna i Hercegovina, vraćanje dostojanstva našim ljudima, osjećaj ponosa našoj državi, zaštita naše državnosti na svakoj stopi naše zemlje i uspravljanje naše, bošnjačke, nacionalne kičme. Svaka kuća, svaki most, sve na svijetu ima svoj temelj, a ovo moraju biti naši temelji. Nadalje, izlazak poluga države na Drinu, Savu, u Neum, u Banja Luku, u Mostar i u druge džepove u kojima neki lokalni šerifi misle da mogu raditi šta hoće. Rigorozno uvođenje zakona i provođenje pravde bez milosti jer ili ćemo biti država ili ćemo postati pijaca. S mojom pobjedom, ako Bog da, BiH kreće u snažnu, suštinsku, historijsku promjenu odnosa u našoj državi, našem društvu, našem sistemu.

Neće u državi na čijem sam ja čelu na Poljinama, gdje su ginuli moji borci, biti lopovske vile već stanovi za boračku djecu i to neka znaju postratni milioneri kojima treba pobjeda na izborima da bi se spasili zatvora. Narod im to radi sebe i svoje djece ne smije dozvoliti jer ti “poljinaši” drže našu mladost i našu zemlju u zatvoru već dvije decenije i ovo treba biti pobuna protiv nepravedne vlasti koja se iživljavala na sopstvenom narodu.

 Šta mislite o ostalih devet svojih protukandidata? Gdje vidite svoju prednost u odnosu na njih i očekujete li da će to većina birača iz FBiH prepoznati?

 HALILOVIĆ: Mislim da razliku između mene i mojih protivkandidata, građani BiH jako dobro poznaju. Znaju ovdje ljudi ko je ko, šta je ko radio, ko je koliko dao za državu, gdje je ko bio itd. Neke ljude sa tog spiska, nažalost ne poznajem. Drugi su radili za mene, treći su pratili moj rad kao novinari a četvrti su radili direktno protiv mene dok sam vodio vojsku branilaca. Kao demokrata cijenim svačiju kandidaturu ali ću Vam sasvim iskreno kazati: najmanje dva moja protivkandidata trebali bi biti kandidati za zatvor. Ostali kandidati, mislim da nemaju političku zrelost i(li) kredibilitet da se kandiduju za položaj šefa države. Jednostavno nisu za to po  godinama, iskustvu, zrelosti a neki ni po svojim prijašnjim i sadašnjim stavovima koji su upereni direktno protiv najtananijih osjećanja Bošnjaka Muslimana. No, šta je tu je. Odvojiće se žito od kukolja. Tako uvijek bude.

Ni ovoga puta se ne mogu kandidirati ni Dervo Sejdić  ni Jakob Finci, kao ni predstavnici drugih nacionalnih manjina. Komentar?

 HALILOVIĆ: U Bosni i Hercegovini je previše obespravljenih ljudi koji ne mogu ostvariti svoja prava zahvaljujući Dejtonskom sporazumu koji je generirao rušenje države BiH, unutrašnje i vanjsko raseljavanje ljudi, nacionalizaciju ekonomije i faktički stvorio tri države u državi. Presuda Suda u Strasburu je samo jedna od niza stvari koje ovdje ne štimaju ali, vjerujte mi, takvih nepravdi je hijade u gotovo svakom ćošku naše države. Ne možemo to više trpjeti. Trpjeli smo dvadeset godina. Ko misli da je Dejton dobar neka ga primjeni u svojoj zemlji, u svojoj kući a neka nas ostavi na miru. Mi hoćemo da u našoj zemlji svedemo račune. Ili imamo ili nemamo državu, ili jesmo ili nismo narod, ovako više ne možemo živjeti ni opstati. Ubiše nam se bivši borci, odseli nam se mladost, dijaspora neće da nam se vrati, to su procesi koji će za pola stoljeća ovu zemlju dovesti do njenog kraja ako nešto ne uradimo sada i odmah.

 Opet je, kao iz naftalina, reaktueliziran krst na Zlatištu. Može li se to uzeti samo kao dio nečije predizborne kampanje ili  se zaista radi  o ozbiljnim namjerama beogradsko-banjalučkih propagandista i ima li u vezi s tim realnog osnova za bojazan da će uspjeti u tome?

 HALILOVIĆ: Kada je Dodik jedno petnaestak puta ponavljao da će otcijepiti manji bh.enitet, kada su na takve njegove prijetnje svi bošnjački političari šutjeli i gotovo sageli glavu idući mu na noge, tada sam ja izašao na televiziju i poručio mu da ako ima petlju neka se eto otcijepi. I uskoro je zašutio. Tako isto stoje stvari i sa krstom nad Sarajevom. Nemaju pravo na to. Sarajevo je grad u kojem je natpolovično muslimansko stanovništvo i postavljanje krsta je samo obična provokacija i pokušaj ruganja našim 12.000 ubijenih sarajlija. Ali reći ću vam nešto, neka znaju svi: zastava BiH će biti iznad Banja Luke. E, to neka znaju. Uzimaju plate, voze auta, dnevnice, uzimaju budžete, projekte, grantove, onda neka budu sigurni da će zastavu BiH morati pobosti poviše Banja Luke to im ja garantujem ako Bog da.

Visoki predstavnik je upravo ukinuo zabranu obavljanja javnih funkcija za 30 osoba koje su bile na listi. Komentar?

 HALILOVIĆ: Vjerujte mi nisam obratio pažnju ni ko je bio na listi ni ko je skinut sa te OHR-ove liste. Mislim da je vrijeme da OHR ide iz Bosne i Hercegovine te da mi riješimo naša unutrašnja pitanja onako kako mi znamo i umijemo. Također želim poručiti da strane vojne snage trebaju napustiti prostor naše države i eventualno mogu boraviti na nekim dijelovima naših vanjskih granica. Dosta je bilo tutorstva. Ono nama samo šteti. Da mi vidimo šta je čije i šta je kome ovdje činiti. Mi hoćemo našu državu nazad.

 Na kraju, očekujete li da će, generalno, biti već ih promjena, posebno u parlamentima BiH i FBiH, a samim tim i u Vijeću ministara BiH odnosno Vladi FBiH nakon izbora od 12. oktobra ove godine?

 HALILOVIĆ: Naravno da očekujem i to velike, ozbiljne promjene. Ako ih ne bude neka svi Bosanci I Hercegovci znaju da nam za četiri godine od države više nema ništa, i da ćemo postati drugi Palestinci za četiri, osam ili desetak godina dok se svi procesi okončaju. Zapamtite, ovo je zadnja šansa za spas države i narod će glasanjem odlučiti hoće li sopstvenu državu, glasajući kao i dosad, otpisati ili će je, glasajući za snažne patriotske stranke kao što je BPS, spasiti od propasti. Ja sam kao čovjek uradio sve da spasim našu domovinu i od ovoga se, bez snažne podrške naroda, više neće moći.

RAZGOVARAO: Bedrudin GUŠIĆ (603)

vrbas-miso

 

 

 

 

(Intervju primarno objavljen u bosansko-američkom dvosedmičniku SabaH br. 833, od 5. septembra 2014.)

komentara
  1. Nedjad Jusic kaže:

    Ovaj covjek je patriota kojeg treba staviti za mandat predsjednika i da on proceslja ovu gamad na funkcijama. Narod se boji rata i treba vise da se boje njih je manjina pa sto ti mi u svojoj drzavi kao neka kukavice sutimo i vicemo da nebude rata a oni koriste guzvu . Stop robstvu bolje rat nego pat to je izjava bivseg svakom poznatom predsjedniku koi je bio csvima poznat Josip Broz Tito.

    Volio nih zbati kako da glasam za G Halilovica za predsjednika BiH

Komentariši

