Džebrail Bajramović, zamjenik predsjednika Stranke dijaspore BiH i kandidat za bošnjačkog člana Predsjedništva BiH: POŠTENA BORBA ZA NORMALAN ŽIVOT I DOSTOJANSTVO SVAKOG ČOVJEKA

Posted: 21. August 2014. in Intervjui

dzb

Analizom političke situacije smo utvrdili da možemo očekivati dobre rezultate koji će iznenaditi mnoge ali ne i nas i ljude koji nas poznaju. Učešćem na općim izborima u Bosni i Hercegovini 2014. pokazat ćete respekt prema Sebi i Svojoj domovini!….Naša vizija je da će Bosna i Hercegovina biti država gdje će se razmjenjivati ideje iz oblasti tehnologije, nauke i ekonomije, te da će poljoprivredni proizvođači u potpunosti zadovoljavati potrebe za hranom na bh. tržištu…..Nas podržavaju svi slojevi društva. Tu je naša dubina i širina. Nas će podržati i privatnik koji pošteno plaća porez i radnik, a i onaj koji nema posla i koji očekuje zaposlenje. Svima ćemo omogućiti uspjeh. Zato mi i jesmo ineteres svih slojeva društva. Nije u interesu da dođemo na vlast samo vladajućoj eliti, jer su svjesni činjenice da kada dođemo neće moći biti korupcije, sumnjivih računa, da im nećemo dati mjesto pokraj sebe da i dalje nastave biti ulizice…..Prvi smo koji smo potpisali sporazum sa GRAĐANSKOM KOALICIJOM PRVI MART, pomogli smo im na različite načine. Na taj smo način doveli dijasporu u poziciju da odlučuje, što ćemo nastaviti raditi i dalje. Svima koji nisu uspjeli ostvariti pravo glasa na ovaj način, savjetujem da rezervišu odmor i kartu za dolazak u BiH, i ostvare svoje pravo u prijavljenom mjestu prebivališta. Tako ćete pomoći i sebi svojoj zemlji…..Nešto od moje prednosti se krije i u činjenicama da : – od deset kandidata , jedino moje ime nije zloputrebljeno medijski, vjerski niti politički. Zbog toga su mnogi prepoznali moju prednost, a postao sam je svjestan nakon detaljne analize mojih protukandidata; – naučio sam kako se od ničega pravi nešto, a ne od nečega pravi ništa….. Moja slabost je i u činjenici što me mediji izbjegavaju i često puta ime mi pogrešno i pišu i izgovaraju (slučajno ili ne)….. Hvala Vam na ukazanoj mogućnosti da se i na ovaj način obratim ljudima koji žele dobro sebi i domovini Bosni i Hercegovini…..Obećavam da će sve vrste  manipulacija prestatati kada dođem u Predsjedništvo BiH, i da će moje ovlasti biti velike i neće biti samo protokularne sa zaobilaženjem legitimiteta. Drugim riječima, samo hoću da kažem da neću zaobilaziti ODGOVORNOST….. Iza mene stoji jaka Stranka diajspore BiH. Imamo kvalitetne, kompetentne i pametne ljude koji su sposobni da ovu zemlju izvedu na pravi put…..). Mislim da se g. Mustafa Cerić nije trebao dovoditi u sukob sam protiv sebe. Ovo što govorim su mišljenja stručnjaka za ova pitanja, a meni su jako interesantna. Poslije okotobra će vidjeti na čemu je. Želim mu puno sreće…..

Gospodine Bajramoviću! Već sam imao dva intervjua sa predsjednikom Vaše Stranke pa ću se u ovom, s Vama, kao njegovim zamjenikom, dotaknuti samo nekih stranačkih, ali predizbornih tema. Dakle, šta je moto preizborne kampanje SDBiH?

BAJRAMOVIĆ: Moto je POŠTENA BORBA ZA NORMALAN ŽIVOT I DOSTOJANSTVO SVAKOG ČOVJEKA. To će omogućiti ovako bogatoj zemlji kao što je BiH preporod u svakom smislu i brisanje granica unutar BiH.

Kakve izborne rezultate očekujete kao Stranka i idete li na svim nivoima samostalno ili s nekim u koaliciji?

BAJRAMOVIĆ: Analizom političke situacije smo utvrdili da možemo očekivati dobre rezultate koji će iznenaditi mnoge ali ne i nas i ljude koji nas poznaju. Učešćem na općim izborima u Bosni i Hercegovini 2014. pokazat ćete respekt prema Sebi i Svojoj domovini!

Imate mogućnost izabrati progresivne ideje koje donosi Stranka dijaspore Bosne i Hercegovine na opće izbore 2014. izlazimo po prvi put i to sa čak 146 kandidata na svim nivoima vlasti, te s kandidatom za bošnjačkog člana Predsjedništva BiH – Džebrailom Bajramovićem. U entitetu RS nastupit ćemo u okviru pro-bosanske koalicije “Domovina” – koju čine devet koalicionih stranaka, dok ćemo u Federaciji BiH samostalno izaći na izbore.

Naši kandidati su kvalitetni, iskusni i obrazovani kadrovi iz domovine i dijaspore koji uglavnom nisu ranije bili angažirani u političkom životu BiH, a koji su shvatili da bez ličnog angažmana neće doći do promjena. Zbog toga smo uvjereni u dobar uspjeh na izborima.

Naša vizija je da će Bosna i Hercegovina biti država gdje će se razmjenjivati ideje iz oblasti tehnologije, nauke i ekonomije, te da će poljoprivredni proizvođači u potpunosti zadovoljavati potrebe za hranom na bh. tržištu.

 Djeluje već kao otrcana fraza da aktuelna vlast u BiH, kao i mnoge prije nje, nije u stanju pokrenuti stvari naprijed, naprotiv. Evo ja tu frazu ponavljam jer jeste, prije svega, notorna istina. Očekujete li da će biračko tijelo ovoga puta “progledati” i prepoznati one koji nude suštinske promjene, na dobrobit svih građana naše zemlje, kako onih koji žive u BiH, tako i nas koji smo razasuti po cijelom dunjaluku? Koje političke snage, zapravo, mogu pokrenuti bh. točak naprijed?

dzebrail b.BAJRAMOVIĆ: Očekujem da će biračko tijelo progledati zbog velike potrebe svakog čovjeka da se bori za normalan i dostojanstven život. To je jednostavno interes svih poštenih ljudi. Mi im se ne nudimo kao jedino rješenje, ali garantujemo da znamo uraditi šta je potrebno za BiH. Stvaranje posla, poštivanje zakona,ubrzane i pravovremene integracije će preporoditi našu zemlju. Nas će podržati svaki čovjek koji želi da živi na osnovu vlastitih kvaliteta i sposobnosti. Svaki čovjek koji ima HUMANU ambiciju u životu i koji u općem dobru ne vidi priliku za lakšim bogaćenjem. Nas podržavaju svi slojevi društva. Tu je naša dubina i širina. Nas će podržati i privatnik koji pošteno plaća porez i radnik, a i onaj koji nema posla i koji očekuje zaposlenje. Svima ćemo omogućiti uspjeh. Zato mi i jesmo ineteres svih slojeva društva. Nije u interesu da dođemo na vlast samo vladajućoj eliti, jer su svjesni činjenice da kada dođemo neće moći biti korupcije, sumnjivih računa, da im nećemo dati mjesto pokraj sebe da i dalje nastave biti ulizice. Takvi su protiv nas i njihova podrška nam ne treba. Hvala im što nas zaobilaze. Prvo što ćemo uraditi jeste da ćemo vratiti sve pametne i kompetntne ljude u zemlju i tako krenuti sa progresom. Nebrojeno puta su naši ljudi dokazali svoje sposobnosti, i na zaslužuju da budu hamali u Evropi.Dakle, imamo podršku svih slojeva društva koji žele progres, i to je i njihov i naš interes.

Dijaspora je do sada, posebno u povodu prethodnih izbora, uglavnom apstinirala, a potencijalno smo značajna glasačka mašina. Zašto je tome tako i kako ubuduće (ako za ove izbore već nije kasno ?!) animirati naše ljude diljem svijeta da u što većem broju odlučuju ko će obnašati vlast u BiH, odnosno odlučuju o sudbini – kako svojoj, tako i svojih potomaka pa i Domovine, općenito?

BAJRAMOVIĆ: Naša dijaspora se počela buditi.Dokaz za to je spisak registranih birača koji glasaju putem pošte u CIK-u BiH. Samo svjesni pojednci su uvjek bili aktivni. Mi smo kao Stranka pomogli i taj proces, što mnogi ne znaju. Prvi smo koji smo potpisali sporazum sa GRAĐANSKOM KOALICIJOM PRVI MART, pomogli smo im na različite načine. Na taj smo način doveli dijasporu u poziciju da odlučuje, što ćemo nastaviti raditi i dalje. Svima koji nisu uspjeli ostvariti pravo glasa na ovaj način, savjetujem da rezervišu odmor i kartu za dolazak u BiH, i ostvare svoje pravo u prijavljenom mjestu prebivališta. Tako ćete pomoći i sebi svojoj zemlji. Iako je neskromno, možemo reći da sa našim uključivanjem u političke procese u BiH, dijaspora je dobila na stvarnom značanju i izašla je iz formalnog poimanja.

Evo nas kod Vaše kandidature za bošnjačkog člana Predsjedništva i jedan ste od deset kandidata iz reda najbrojnijeg naroda u BiH. Kako komentirate toliki broj kandidata? “Sudaraju” li se u tom broju i ovim povodom, uvjetno rečeno, kvantitet i kvalitet i može li se uzeti i kao neka vrsta prednosti bošnjačkog izbornog tijela da imamo toliki broj kandidata ili će neko nekome samo oduzeti glasove, odnosno utjecati na njegov izborni rezultat?

dzebrail b. IIIBAJRAMOVIĆ: Svi kandidati imaju svoje loše i dobre strane. Teško je govoriti o njima, bez njihovog prisustva. Ono zbog čega će meni birači dati glas jesu moje karakteristike u privatnom i profesionalnom smislu. Nešto od moje prednosti se krije i u činjenicama da : – od deset kandidata , jedino moje ime nije zloputrebljeno medijski, vjerski niti politički. Zbog toga su mnogi prepoznali moju prednost, a postao sam je svjestan nakon detaljne analize mojih protukandidata; – naučio sam kako se od ničega pravi nešto, a ne od nečega pravi ništa,U svome radu sam dokazao da na svakom području mogu uspjeti sa kompetentnim i dobrim ljudima jer sam dobar organizator.Jedino nudim poštenu borbu za normalan život i znam kako to postići, siguran sam u naš uspjeh. Što se tiče slabosti, mogao bih izdvojiti: – nisam prije bio u vlasti, tako da nisam mogao postaviti sebi podobne službenike u različitim institucijama kako državnim, vjerskim ili dr. koji bi mi bili dužni gledati “kroz prste” niti mi trebaju takvi.Najviše me podržavaju ljudi koji su uslovljeni od vladajućih struktura za obično radno mjesto koje im svakako i pripada. Isto je i sa medijima, to je moja slabost. Moja slabost je i u činjenici što me mediji izbjegavaju i često puta ime mi pogrešno i pišu i izgovaraju (slučajno ili ne). Moja podrška tj. podrška meni kao kandidatu za bošnjačkog člana Predsjedništva BiH i podrška stranci dijaspore BiH nije na realan način zastupljena u javnim medijima. Zato ona izgleda manja nego što jeste. Ne štimam ankete za kandidate, kako bi pravio manipulacije i tako ošamutio biračko tijelo, zato će se mnogi iznenaditi u oktobru, kada poslije izbora pogledaju rezulate. Zbog tih stvari nas prate, pokušavaju dogovoriti da odstupimo od izbora, nude razne dogovore i boje se reagovati prema nama.Sa ovim slabostima će se moji protukandidati nositi. Hvala Vam na ukazanoj mogućnosti da se i na ovaj način obratim ljudima koji žele dobro sebi i domovini Bosni i Hercegovini.

Ako imamo na umu činjenicu da se može osporiti legitimitet samog Predsjedništva BiH, s obzirom na potpuno nedemokratski, zapravo diskriminatorski Izborni zakon, te inače imajući u vidu da su ingerencije Predsjedništva veoma ograničene – skoro protokolarnog značaja, Vi (kao i drugi, uostalom) ste se ipak kandidirali. Zašto?

BAJRAMOVIĆ: Ovlasti člana Predsjedništva se velike i utjecajne. One postaju male i ograničene samo kada se nastoje opravdati i izbjeći vlastitita odgovornost. Tako se ne zaobilazi odgovornost na bitnom mjestu. Izborni zakon svakako treba mijenjati i dati prava svima. To se radi zbog nacionalnih naboja u BiH. Ni jedan narod ne smije trpiti to. Zato će doći do mijenjanja Izbornog zakona. Obećavam da će sve vrste  manipulacija prestatati kada dođem u Predsjedništvo BiH, i da će moje ovlasti biti velike i neće biti samo protokularne sa zaobilaženjem legitimiteta. Drugim riječima, samo hoću da kažem da neću zaobilaziti ODGOVORNOST.

Šta Vi, kao kandidat, nudite izbornom tijelu i da li se to bitno razlikuje od ponude ostalih kandidata za bošnjačkog člana Predsjedništva? U čemu je, zapravo, Vaša prednost, u odnosu na njih – preostalih devet?

BAJRAMOVIĆ: POŠTENU BORBU ZA NORMALAN ŽIVOT I DOSTOJANSTVO SVAKOG ČOVJEKA. Prilika da svaki čovjek živi od svoga rada u skladu sa sposbnostima i kavalitetima.

Smatrate li svojim hendikepom što iza Vas ne stoji neka od jačih političkih stranaka, kao što stoji iza nekih drugih kandidata?

BAJRAMOVIĆ: Iza mene stoji jaka Stranka diajspore BiH. Imamo kvalitetne, kompetentne i pametne ljude koji su sposobni da ovu zemlju izvedu na pravi put. Ne želim da se gomilaju dugovi i da mladi ljudi odlaze raditi u inostranstvo, već da ostvarimo progres u kojem će dolaziti mladi iz cijelog svijeta da rade u BiH.Situacija u kojoj ćemo drugima pozajmljivati novac preko MMF-a a ne obrnuto. Zbog svega imam iza sebe jaku Stranku dijaspore BiH koja me podržava.

 Među kandidatima, doduše, ima i nezavisnih, poput Mustafe Cerića. Šta mislite o njegovoj kandidaturi i kakve su mu šanse?

BAJRAMOVIĆ: Teško je govoriti o bivšem reisu Mustafi ef.Ceriću. Oni koji poznaju dobro g. Mustafu Cerića a ujedno poznaju politiku i historijske procese, kažu mi da je ovo ponavljanje WORMSKOG konkordata.Tu lekciju znaju i djeca iz šestog ili sedmog razreda osnovne škole. A to je bio sukob carstva i papstva, sukob svjetovnog i duhovnog. Sve se to desilo oko pitanja INVESTITURE ( prava na uvođenje u posjede). Mislim da se g. Mustafa Cerić nije trebao dovoditi u sukob sam protiv sebe. Ovo što govorim su mišljenja stručnjaka za ova pitanja, a meni su jako interesantna. Poslije okotobra će vidjeti na čemu je. Želim mu puno sreće.

Oglasili ste se javnom zahvalom Hasanu Ahmetliću iz Tešnja, te čestitkom zanimljivog sadržaja Redžepu Tajibu Erdoanu. Šta Vas je, eventualno, neposredno inspirisalo na takav čin?

BAJRAMOVIĆ: Inspirisali su me ljudi koji su me odgojili i znam da sličan stav ima devedeset pet posto ljudi u BiH.

Želim Vama i Vašoj Stranci puno uspjeha na izborima te hvala za ovaj razgovor.

 BAJRAMOVIĆ: Čast je bila razgovarati sa Vama, hvala na željama !!!

RAZGOVARAO: Bedrudin GUŠIĆ (595)

vrbas-miso

Komentariši

