Jasmin Ljaljić, vlasnik “Frigos Trucking Company” i humanitarac iz Detroita: OTVORITE SVOJA SRCA I POMOZITE NAPAĆENOM NARODU U NAŠOJ DRAGOJ BOSNI

Posted: 18. August 2014. in Intervjui
Jasmin-5
Kada sam vidio šta se dešava u našoj dragoj Bosni osjetio sam potrebu da treba da pomognemo svom narodu. Tako da sam pokrenuo akciju prikupljanja novčanih sredstava. U tome su mi pomogli mnogi moji prijatelji iz cijele Amerike kojii su porijeklom iz svih dijelova Bosne, a bilo je i stranaca koji su doprinjeli da se ostvari taj projekat u kojem smo sakupili $ 6000…..Najvažnije mi je bilo da se svaki dollar upotrijebi na najbolji način pa sam zbog toga lično kupovao i dijelio namirnice a ujedno i rukovodio radovima na sanaciji klizišta u kojoj je učestvovalo više građevinskih firmi kao što su Mrkaljević – Čelić i Kulović – Čelić, te ostali građani sa traktorima i kamionima….. A naravno da imam u planu krenuti sa ponovnom akcijom jer se pojedini političari više bave svojim ličnim interesima nego interesom naroda te smatram da je potrebno pokrenuti akcije slične ovim…..
Ne jednom sam napisao u uvodima nekih svojih intervjua da postoje ljudi koji nisu poznati široj javnosti, da su čak anonimusi, ali ne znači da ih ne treba predstaviti i razgovarati s njima za medije jer to zbog svojih djela zaslužuju. A, zar djela nisu važnija od bilo kakvih riječi?! Eh, to je upravo slučaj sa ovim mojim sugovornikom. Pimjetit ćete, nije ni on bio opširan u svojim odgovorima, riječi sam mu naprosto “kliještima” vadio iz usta, ali njegova djela govore mnogo više od toga. Govore, zapravo – sve!
Gore sam Te predstavio kao vlasnika  “Frigos Trucking Company” iz Detroita. Otkud baš to ime kompanije?
LJALJIĆ: Razlog za to ime je fabrika Frigos koja postoji i u mom rodnom Čeliću gdje sam tokom ratnih dana u Bosni, tokom Arkanovih napada na Čelić, izgubio oca i brata kao i mnoge moje sugrađane i prijatelje u jednom danu .
Čime se, inače, bavi ta kompanija?
LJALJIĆ: Prevozom robe po cijeloj Americi . 
Međutim, svrha ovog razgovora nije tvoj profesionalni angažman, nego onaj drugi – volonterski, patriotski. Dakle, govorit ćemo uglavnom o majskim poplavama u našoj domovini i tvome konkretnom odgovoru na to. Koliko si skupio novaca da bi ih krajem maja odnio u zavičaj, u Bosnu?
LJALJIĆ: Kada sam vidio šta se dešava u našoj dragoj Bosni osjetio sam potrebu da treba da pomognemo svom narodu. Tako da sam pokrenuo akciju prikupljanja novčanih sredstava. U tome su mi pomogli mnogi moji prijatelji iz cijele Amerike kojii su porijeklom iz svih dijelova Bosne, a bilo je i stranaca koji su doprinjeli da se ostvari taj projekat u kojem smo sakupili $ 6000. Inače, za Bosnu idem za svaki Kurban bajram pa sam  ovaj puta obećao donatorima da ću odmah nakon prikupljanja novca lično odnijeti i pomoći najugroženijima što je i doprinjelo dobrom odzivu jer su ljudi izgubili povjerenje u pojedine humanitarne organizacije koje su puno puta zloupotrijebile svoju ulogu. 
Jasmin-4
Ali, koliko mi je poznato, nisi ljudima čija je imovina stradala u poplavama, davao novac u ruke, nego si im pomoć distribuirao na druge načine. Kako?
LJALJIĆ: Tačno je da nisam davao novac osim 4 porodice Šadić iz Čelića koji su imali velike štete na svojim kućama gdje im na drugi način nisam mogao pomoći nego donirati dio novca tako da ga upotrijebe u najnužnije svrhe. Ostali dio novca sam upotrijebio u saniranje klizišta i odrona na području opštine Čelić, te čišćenju rijeka koje su bile zatvorene zbog klizišta i odrona. Takođe, dio novca sam upotijebio u kupovinu namirnica za najugroženije porodice u Koraju i Čeliću koje sam lično uručio.
Jasmin-1
I, koliko je ljudi, odnosno porodica u Čeliću i njegovoj okolici dobilo tu pomoć izravno iz tvojih ruku ili tvojim posredovanjem?
LJALJIĆ: Što se tiče  novca već sam rekao 4 porodice, što se tiče paketa 35 Koraj i 20 Čelić , sanirana su 4 klizišta, čišćenje korita rijeke Šibošnice u dužini od 1 km.
Većinu svojih tamošnjih akcija, ako ne i sve, si na originalan način dokumentirao, zar ne?
LJALJIĆ: Najvažnije mi je bilo da se svaki dollar upotrijebi na najbolji način pa sam zbog toga lično kupovao i dijelio namirnice a ujedno i rukovodio radovima na sanaciji klizišta u kojoj je učestvovalo više građevinskih firmi kao što su Mrkaljević – Čelić i Kulović – Čelić, te ostali građani sa traktorima i kamionima.
Jasmin-2
 Jesi li lično zadovoljan akcijom koju si pokrenuo, sproveo i finalizirao na licu mjesta – u svome Čeliću, u Bosni?
LJALJIĆ: Jesam prezadovoljan sam .
Kako su reagirali ljudi kojima su tu pomoć uručio ili posredovao da im se na druge načine pomogne?
LJALJIĆ: Bili su presretni i zadovoljni a prije svega zahvalni svima onima koji su pomogli na bilo koji način. 
Jasmin-3
Prijatelju moj, evo, dok razgovaramo, u našoj Bosni su opet poplave, ogromne materijalne štete, a jesen i zima su na pragu. Hoćeš li ponovo u novu akciju?
LJALJIĆ: Prvo bih se osvrnuo na prethodnu i želio bih se od srca zahvaliti svim ljudima koji su pomogli da ostvarimo prvi projekat jer da nismo uradili te sanacije na rijekama i klizištima u Čeliću, na ovim sadašnjim poplavama bile bi štete neprocjenjivih razmjera jer rukovodstvo opštine Čelić, na čelu sa načelnikom Seadom Muminovićem, poslije prvih poplava ništa nisu uradili na sanacijama. A naravno da imam u planu krenuti sa ponovnom akcijom jer se pojedini političari više bave svojim ličnim interesima nego interesom naroda te smatram da je potrebno pokrenuti akcije slične ovim.
Za sami kraj, imaš li neku poruku za naše i sve druge dobre ljude u Detroitu, Michiganu, Americi…, pa i u cijelom svijetu, vezano za pomoć našim ljudima koji su bili i jesu žrtve poplava i klizišta u BiH?
LJALJIĆ: Naravno da imam poruku za naše drage Bosance širom svijeta: da otvore svoja srca i pomognu napaćenom narodu jer većina nas je prošla kroz ovakve i slične nevolje u našoj dragoj Bosni.
 Neka Ti Svevišnji Allah ovaj tvoj humanitarni angazman upiše u dobra djela i neka ti podari snage da ih činiš i ubuduće, u Njegovo ime i za opće dobro. Amin! Hvala za ovaj razgovor.
LJALJIĆ: Amin, da Allah podari zdravlje i sreću svim našim građanima i da im da snage da izdrže sve nevolje kroz koje prolaze. 
RAZGOVARAO: Bedrudin GUŠIĆ (593)
vrbas-miso
Evo još nekoliko fotki:
Jasmin-6
—————————————————————————————————————————————————————————–
Jasmin-7
—————————————————————————————————————————————————————————
Jasmin-8—————————————————————————————————————————————————————————–
Jasmin-9—————————————————————————————————————————————————————
Jasmin-10————————————————————————————————————————————————————————-
Jasmin-11——————————————————————————————————————————————————————–
Jasmin-12———————————————————————————————————————————————————————
Jasmin-13——————————————————————————————————————————————————————
Jasmin-14———————————————————————————————————————————————————————–
Jasmin-15———————————————————————————————————————————————————————-
Jasmin-16———————————————————————————————————————————————————————-
Jasmin-17—————————————————————————————————————————————————————
Jasmin-18———————————————————————————————————————————————————————–
Jasmin-19——————————————————————————————————————————————————————
Jasmin-20

Komentariši

